سه قابلیت‌ جدید به واتساپ اضافه شد
09
مه

سه قابلیت‌ جدید به واتساپ اضافه شد

پس از گذشت چند هفته از انتشار اخبار پیرامون تصمیم واتساپ برای عرضه قابلیتی جدید تحت عنوان واکنش‌های ایموجی، این ویژگی اکنون در اختیار تمامی‌کاربران این اپلیکیشن در سراسر جهان قرار گرفته است.سه قابلیت‌ جدید به واتساپ اضافه شد

بنابر اعلام واتساپ، کاربران می‌توانند از این پس و بدون نیاز به ارسال پیامی‌جداگانه، واکنش‌های خود را نسبت به پیام‌های دیگران از طریق این ایموجی‌ها ارسال کنند. این ایموجی‌ها شامل انگشت شست به سمت بالا، قلب قرمز، چهره با اشک شوق، چهره با دهان باز و متعجب، چهره گریان و دست‌های روی هم می‌شوند.

در کنار این قابلیت، واتس‌اپ از دو قابلیت جدید برای این اپلیکیشن پیام رسان پرداشت و اعلام کرد که از این پس، کاربران به ویژگی‌های امکان اشتراک‌گذاری فایل‌هایی تا ۲ گیگابایت و همچنین افزایش اعضای گروه تا ۵۱۲ نفر دسترسی خواهند داشت.سه قابلیت‌ جدید به واتساپ اضافه شد

سه قابلیت‌ جدید به واتساپ اضافه شد

تا پیش از این، کاربران تنها می‌توانستند تا ۱۰۰ مگابایت فایل را برای هم ارسال کنند که اکنون این عدد به ۲۰ برابر افزایش یافته است. به نظر می‌رسد که این قابلیت به طور خاص برای پشتیبانی از ارسال فایل‌های ویدیویی به این اپلیکیشن اضافه شده که برای ارتباطات میان مشاغل کوچک و گروه‌ها درسی در مدارس مفید خواهد بود.

همچنین محدودیت ۲۵۶ نفری گروه‌ها نیز برداشته شده و این ظرفیت به دو برابر افزایش یافته است. به گفته واتس‌اپ، این قابلیت‌های جدید به تدریج و طی روزهای آتی در اختیار کاربران پلتفرم‌های مختلف اندروید، آی او اس، مک او اس و ویندوز قرار خواهد گرفت.

گفته می‌شود که ارسال واکنش به پیام از طریق ایموجی به مرور زمان ارتقا خواهد یافت و در آینده نزدیک، کاربران می‌توانند از تمامی‌ایموجی با رنگ پوست‌های مختلف در این زمینه استفاده کنند.