بررسی هدفون Galaxy Buds 2 Pro سامسونگ
29
اکتبر

بررسی هدفون Galaxy Buds 2 Pro سامسونگ

برخی از کاربران، داشتن هدفونی با صدای بلند که در عین حال گوشخراش نباشد را یکی از ویژگی های کلیدی برای استفاده روزمره میدانند. مخصوصاً ورزشکاران. حالا شرکت سامسونگ که اکثراً به خاطر گوشی های تلفن همراهش ستایش میشود، در آگوست امسال هدفونی به اسم Samsung Galaxy Buds 2 Pro به بازار عرضه کرد که از نظر کیفیت صدا، یکی از جذابترین لوازم جانبی تلفن همراه برای مخاطبان در نظر گرفته میشود.

هدفون Galaxy Buds 2 Pro

سامسونگ معمولاً وقتی میخواهد محصول جدیدی به بازار عرضه کند، تمام تلاشش را میکند که قابلیت های جدیدی به آن اضافه کرده باشد. Galaxy Buds 2 Pro هم از این قاعده مستثنی نیست و ویژگی های خوبی در خود دارد. حذف نویز، پخش صدا و شارژ بیسیم، همگی ویژگی هایی هستند که از یک محصولی که ‌Pro در اسم خود دارد، توقع داریم. ویژگی مهمش اما پخش ۲۴ بیتی و حالت Ambient Sound برای شنیدن صدای اطراف حین پخش صوت در گوش است.

این نسل دوم هدفون های سامسونگ میتوانند رقیب خوبی برای Airpods Pro شرکت اپل باشند، اما هنوز باید گفت که نمیتوانند جایش را بگیرند. اما قیمتش نسبت به قیمت ایرپاد بهتر است و ۲۲۹ دلار عرضه میشود.

هدفون Galaxy Buds 2 Pro بنفش

هدفون بنفش

ویژگی های ظاهری Galaxy Buds 2 Pro

در مورد ویژگی های فیزیکی آن باید گفت که ظاهر Galaxy Buds 2 Pro به خوبی مدل قبلی نیست. خود هدفون ها و کیف شارژش روکش نرمی دارد که با این اوصاف، اگر به این مدل علاقه دارید و از مدل مات خوشتان می آید، میتوانید از بین سه رنگ بنفش، سیاه و سفید (که کمی ظریف تر از سایر رنگ ها به نظر می آید) استفاده کنید.

شکل کیس ها آنقدرها تغییر نکرده است و همان شکل مربعی با لبه های گرد را دارد و پورت USB-C در پشت و نشانگر LED شارژ در جلویش چسبیده است. راحت در جیب جا میشود، اما به اندازه کیس های رقیب جمع و جور نیست.

رنگ های متنوع Galaxy Buds 2 Pro

رنگ های متنوع

در مورد خود هدفون ها شاید به نظر بیاید که تغییر چندانی نکرده اند، اما سامسونگ توانسته است در مقایسه با نسل اول، حدود پانزده درصد اندازه آنها را کاهش بدهد. هدفون ها هنوز هم همان نوک گوش سیلیکونی را دارند که قشنگ در گوش جا شود و شکل بال مانندی دارند که در لاله گوش جا به جا نشود و اذیت نکند. حتی اگر ضربه شدید بخورد، از جا در نمی آیند، ولی حین دویدن اصلاً امن نیستند و هدفون سمت چپ مدام نیاز به تنظیم دارد تا در گوش بماند. اما باید به این نکته اشاره کرد که ضدآب و عرق هستند و در تمرین همراهیتان میکنند.

Galaxy Buds 2 Pro رنگ مشکی

رنگ مشکی

حذف نویز در Galaxy Buds 2 Pro

هدفون های درجه یک سامسونگ مدت ها میشود که دارای قابلیت حذف نویز هستند، اما محصول Galaxy Buds 2 Pro هوشمندتر عمل میکند و میتوان تنظیم کرد که چه زمانی میخواهید صدای دنیای بیرون را بشنوید و چه زمان میخواهید فقط به آهنگ گوش بدهید. اگر شروع به صحبت با کسی کنید، به صورت خودکار حالت شفافیت صدای اطراف روشن میشود. دقیقاً دو ثانیه میکشد تا فعال شود.

اگر صدای زمزمه در اطرافتان بیاید، هدفون های Galaxy Buds 2 Pro به راحتی نویزها را از بین میبرند، اما اگر صدای بلندتر و شدیدتر به گوش بخورد، همه چیز چالش برانگیزتر میشود. این هدفون ها نسبت به رقبای خود آنقدر قوی نیستند، اما نسبت به قیمتشان خوب عمل میکنند. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که کاملاً صدای باد را از بین میبرد و مشکلی با صحبت کردن در باد شدید نیست.

ساختار Galaxy Buds 2 Pro رنگ بنفش

ساختار رنگ بنفش

سایر ویژگی های Galaxy Buds 2 Pro

سامسونگ باتری را اصلاً ارتقا نداده است. در صورت روشن بودن حالت حذف نویز، پنج ساعت شارژ نگه میدارد و اگر کیس شارژش را در نظر بگیریم، ۱۸ ساعت شارژ دارد.

تفاوت فاحشی در کیفیت صدا نسبت به قبلی دیده نمیشود. هدفون Galaxy Buds 2 Pro دارای درایور توییتر ۵.۳ میلی متری برای تنظیم صدای واضح است. صدای شنیده شده دقیق و پویا است و هر دو محدوده فرکانس تقویت شده است. هدفون ها تنظیم سفارشی ندارند و طبق تنظیمات استاندارد پیش میروند. فقط حالت روشن و خاموش و محیط دارند.