اطلس سیستم بزرگترین ارائه دهنده خدمات آنتی ویروس در سراسر کشور
07
آوریل

گلکسی Z فولد 4 احتمالا با دوربین تله‌فوتو و بزرگنمایی 3 برابر از راه می‌رسد

گلکسی Z فولد 4 احتمالا با دوربین تله‌فوتو و بزرگنمایی 3 برابر از راه می‌رسد : اگر شایعات را باور کنیم کمپانی سامسونگ همچنان مشغول کار روی بهینه‌سازی‌های متعددی برای گلکسی Z فولد 4 است و ظاهرا قصد دارد تا با ارتقای دوربین‌ها این مدل را کمی به سری S22 نزدیک‌تر کند.

بنا به گزارشات این گوشی قرار است از دوربین 10 مگاپیکسلی تله‌فوتو با بزرگنمایی 3 برابری استفاده کند. گمان می‌رود این لنز دارای بزرگنمایی در واقع همان دوربینی است که هر سه مدل سری S22  هم از آن استفاده می‌کنند. گفتنی است که لنز مذکور جایگزین دوربین 12 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 2 برابری که اکنون روی Z فولد 3 وجود دارد خواهد شد.

با این حال هنوز یک تغییر دیگر وجود دارد و آن هم چیزی نیست جز اضافه شدن یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی. البته متاسفانه اطلاعات لو رفته به وضوح نشان نمی‌دهد منظور دوربین روی گوشی است (که همین حالا هم دارای سنسور 10 مگاپیکسلی است) یا اینکه صحبت درباره دوربین زیر صفحه نمایشگر است.

گلکسی Z فولد 4 احتمالا با دوربین تله‌فوتو و بزرگنمایی 3 برابر از راه می‌رسد

سایر اطلاعات موجود از گلکسی Z فولد 4 سامسونگ چه به ما می‌گوید؟

گلکسی Z فولد 4 احتمالا با دوربین تله‌فوتو و بزرگنمایی 3 برابر از راه می‌رسد : دوربین زیر نمایشگر مدل Z فولد 3  وضوح تصویری برابر با 4 مگاپیکسل دارد که تصاویر ثبت شده توسط آن بد نیستند اما با توجه به قیمت این پرچمدار تاشو هنوز جا برای بهتر شدن دارد. همچنین اگر بخواهیم منصفانه به قضیه نگاه کنیم فناوری دوربین زیر نمایشگر هنوز در ابتدای راه قرار دارد.

به هر صورت حتی اگر دوربین زیر نمایشگر Z فولد 4 تغییرات زیادی به خود نبیند همچنان می‌توانید با استفاده از دوربین‌های اصلی سلفی‌های بهتری بگیرید.

همچنین حالا که صحبت از دوربین‌های اصلی شد باید گفت که اطلاعات زیادی از ماژول‌های واید و اولترا واید در دست نیست، بنابراین نمی‌دانیم گلکسی Z فولد 4 از دوربین 50 مگاپیکسلی S22 و S22 پلاس استفاده خواهد کرد یا خیر.

از آنجایی که مدل‌های Z فولد 3 و Z فلیپ 3 حدودا در مرداد سال گذشته روانه بازار شدند می‌توان گفت که از این پرچمدار تاشوی سامسونگ نیز به زودی رونمایی خواهد شد.

اطلس سیستم بزرگترین ارائه دهنده خدمات آنتی ویروس در سراسر کشور