کنفرانس WWDC 2022 اپل ۱۶ تا ۲۰ خرداد برگزار می شود
06
آوریل

 کنفرانس WWDC 2022 اپل ۱۶ تا ۲۰ خرداد برگزار می شود

 کنفرانس WWDC 2022 اپل ۱۶ تا ۲۰ خرداد برگزار می شود : اپل رسماً اعلام کرد که کنفرانس WWDC 2022 را از تاریخ ۱۶ تا ۲۰ خرداد (۶ تا ۱۰ ژوئن) برکزار خواهد کرد. این رویداد ۳۳مین رویداد اپل خواهد بود و با حضور مجازی توسعه‌دهندگان برگزار خواهد شد.

اپل گفته است که این رویداد مثل سال قبل به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد و به‌خاطر کرونا امکان برگزاری حضوری آن میسر نیست.

اپل تا قبل از برگزاری کنفرانس WWDC 2022، نشست‌های مختلفی با توسعه‌دهندگان خواهد داشت تا آن‌ها را در جریان آپدیت‌های نرم‌افزاری بعدی خود بگذارد. البته از آنجائیکه این رویداد به‌صورت آنلاین برگزار خواهد فقط تعداد محدودی تفراد خاص در سخنرانی افتتاحیه آن حضور خواهند داشت.

wwdc-22

کنفرانس WWDC 2022 اپل ۱۶ تا ۲۰ خرداد برگزار می شود : اپل علاوه بر توسعه‌دهندگان اصلی خود، از توسعه‌دهندگانی که علاقمند به کدنویسی از طریق چالش Swift Student Challenge هستند نیز پشتیبانی خواهد کرد.‌ افراد علاقمند به این چالش باید یک اپلیکیشن Swift در رابطه با یک موضوع ایجاد بکنند. این اپلیکیشن باید تا قبل از تاریخ ۲۵ آوریا از طریق وب‌سایت اپل ارسال شود.

انتطار می‌رود اپل در رویداد WWDC 2022 از نرم‌افزارهای جدید آی او اس ۱۶، آیپد او اس ۱۶، واچ او اس ۹، مک او اس ۱۳ و تی‌وی او اس ۱۶ رونمایی کند. اپل ممکن است چند دستگاه نیز در این رویداد معرفی بکند‌ که احتمالا شامل یک مک بوک ایر جدید یک مک پرو جدید خواهند بود.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم اپل برای این رویداد چه فکرهایی در سر دارد و ما باید منتظر چه محصولات جدیدی از این شرکت باشیم.

اطلس سیستم بزرگترین ارائه دهنده خدمات آنتی ویروس در سراسر کشور
اطلس سیستم بزرگترین ارائه دهنده خدمات آنتی ویروس در سراسر کشور