اوپو Reno8 احتمالا با نمایشگر 120 هرتز و طراحی شبیه به پرچمدار وان پلاس عرضه شود
07
آوریل

اوپو Reno8 احتمالا با نمایشگر 120 هرتز عرضه شود


اوپو Reno8 احتمالا با نمایشگر 120 هرتز عرضه شود : همانطور که در تصاویر ارائه شده توسط Digital Chat Station مشخص است، اوپو در این گوشی مانند وان پلاس 10 پرو از یک ماژول دوربین فلزی روی پنل پشتی استفاده کرده که سه سنسور و یک فلاش LED را در خود جای داده است.

اوپو Reno8 احتمالا با نمایشگر 120 هرتز و طراحی شبیه به پرچمدار وان پلاس عرضه شود

اوپو Reno8 احتمالا با نمایشگر 120 هرتز عرضه شود : در این گزارش همچنین به مشخصات دیگری از این گوشی اشاره شده است که از جهاتی هم ردیف با Reno6 پرو به نظر می‌رسد. به عنوان مثال در قاب جلویی این دستگاه می‌توان نمایشگر 6.55 اینچی OLED با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش 120 هرتز را مشاهده کرد که در بالای آن حفره مخصوص دروبین سلفی و در اطرافش حاشیه بسیار باریکی دیده می‌شود. هرچند وجود حاشیه‌های اطراف نمایشگر آن دور از انتظار نیست، اما نرخ تازه‌سازی 120 هرتز یک پیشرفت قابل توجه محسوب می‌شود.

ماژول دوربین سه‌گانه پشت دستگاه نیز احتمالا از سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 تشکیل خواهد شد که هم اکنون در Reno7 پرو و چند دستگاه دیگر اوپو مورد استفاده قرار می‌گیرند.

متأسفانه جزئیات دیگری از این گوشی هنوز فاش شده و حتی مطمئن نیستیم که اوپو تصمیم دارد تا از چه تراشه‌ای در آن استفاده کند. با این حال انتظار داریم که این گوشی طی ماه آینده معرفی شود.

 اطلس سیستم بزرگترین ارائه دهنده خدمات آنتی ویروس در سراسر کشور
اطلس سیستم بزرگترین ارائه دهنده خدمات آنتی ویروس در سراسر کشور