ایلان ماسک
05
آوریل

ایلان ماسک وارد هیات مدیره توییتر می‌شود. خرید 9.2 درصدی سهام توییتر

ایلان ماسک ، ثروتمندترین فرد جهان که دیروز با خرید 9.2 درصد توییتر به بزرگترین سهام‌دار این شبکه اجتماعی تبدیل شد، حالا طبق اعلام مدیرعامل این شرکت، «پاراگ آگراوال» وارد هیات مدیره آن می‌شود.

مدیرعامل توییت، آگراوال در توییتی از پیوستن ماسک به هیات مدیره این شبکه اجتماعی خبر داد:

«هیجان‌زده‌ام که بگویم ایلان ماسک به هیات مدیره ما می‌پیوندد. از طریق گفتگوهایی که با ایلان در هفته‌های اخیر داشته‌ام، مشخص شد که او می‌تواند برای هیات مدیره‌مان بسیار مفید باشد. او هم فردی پرشور و هم منتقد شدید سرویس‌مان است، دقیقا همان چیزی که در توییتر و هیات مدیره به آن نیاز داریم تا ما را در بلندمدت قوی‌تر کند. خوش آمدی ایلان!»

ایلان ماسک

ایلان ماسک هم در واکشن به این موضوع گفته که مشتاق همکاری با اعضای هیات مدیره توییتر برای ایجاد بهبودهای چشمگیر است:

«مشتاق کار با پاراگ و اعضای هیات مدیره توییتر هستم تا بهبودهای قابل توجهی را در ماه‌های آینده در توییتر ایجاد کنیم.»

شرط ورود ماسک به هیات مدیره

ایلان ماسک نمی‌تواند بیش از 14.9 درصد سهام توییتر را در اختیار داشته باشد، بنابراین امکان تصاحب این شبکه اجتماعی برای ثروتمندترین فرد جهان وجود ندارد، البته ماسک می‌تواند از هیات مدیره خارج شود و سپس دست به این کار بزند.

ماسک به عنوان مدیر Class II تا سال 2024 در هیات مدیره باقی می‌ماند. با اعلام این خبر، ارزش سهام توییتر پیش از آغاز معاملات رشد 5 درصدی را تجربه کرد.

ماسک که در گذشته از آزادی بیان در توییتر انتقاد کرده بود، دیروز با اعلام خبر تصاحب 9.2 درصد سهام این شبکه اجتماعی، به بزرگترین سهام‌دارش تبدیل شد. ماسک همچنین امروز یک نظرسنجی درباره افزودن دکمه ویرایش توییت‌ها به توییتر برگزار کرد که چندین ساعت دیگر به پایان می‌رسد و نتیجه‌اش مشخص می‌شود. مدیرعامل توییتر گفته با نظرسنجی مهمی روبه‌رو هستیم، اما باز هم تضمینی برای افزودن این ویژگی جنجالی به این شبکه اجتماعی وجود ندارد.

شرکت اطلس سیستم افق

فروشگاه آنتی ویروس نود 32