26
فوریه

نسخه دایمنسیتی ۹۰۰۰ گوشی Find X5 پرو معرفی شد

نسخه دایمنسیتی ۹۰۰۰ گوشی Find X5 پرو معرفی شد

نسخه دایمنسیتی ۹۰۰۰ گوشی Find X5 پرو معرفی شد:اوپو دیروز از دو گوشی هوشمند Find X5 و Find X5 پرو رونمایی کرد که این دو محصول به تراشه‌ی ساخت کوالکام مجهز بودند. به‌ نظر می‌رسد این شرکت نسخه‌ی دیگری از این گوشی را با تراشه‌ی دامینسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک تولید کرده است.

به گزارش جی‌اس‌ام آرنا، نسخه‌ی دایمنسیتی Find X5 پرو در مقایسه با نسخه‌ی اسنپدراگون این محصول عمدتاً از مشخصات یکسانی بهره می‌برد. این گوشی به نمایشگر امولد ۶٫۷ اینچی، رم ۱۲ گیگابایت، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ وات و سخت‌افزار دوربین قدرتمند مجهز شده است.

نسخه دایمنسیتی find x5 پرو

نسخه دایمنسیتی ۹۰۰۰ گوشی Find X5 پرو معرفی شد:تفاوت دیگر مدل دایمنسیتی Find X5 پرو این است که این محصول از تراشه‌ی تصویر MariSilicon X و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر پنج محوره و همچنین کالیبراسیون رنگ هسل‌بلاد بی‌بهره خواهد بود.

مدل دایمنسیتی ۹۰۰۰ گوشی اوپو Find X5 پرو در دو رنگ مشکی و سفید و با قیمت ۵۷۹۹ یوان (۸۱۰ یورو) برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایت در‌ دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. برای مقایسه مدل مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل یک این گوشی با قیمت ۸۸۰ یورو به‌فروش می‌رسد.

بر‌ اساس تیزرهای جدید منتشرشده از سوی اوپو، گوشی Find X5 پرو علاوه‌بر اسنپدراگون ۸ نسل یک، با تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ نیز روانه‌ی بازار خواهد شد.

اکنون اوپو تصمیم دارد در ۲۴ فوریه (پنجم اسفند ۱۴۰۰) گوشی Find X5 پرو را با تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ روانه‌ی بازار کند. این شرکت Find X5 پرو را با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک نیز عرضه خواهد کرد و این اولین‌ بار است که شاهد عرضه‌ی یک گوشی مشابه با دو تراشه‌ی رده‌بالا از جانب این شرکت هستیم.

به گزارش جی‌اس‌ام آرنا، اوپو Find X5 پرو مجهز به دایمنسیتی ۹۰۰۰ ابتدا در چین عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود مدتی بعد در بازارهای دیگر نیز در‌ دسترس خریداران قرار گیرد. دایمنسیتی ۹۰۰۰ از یک هسته‌ی قدرتمند کورتکس X2 با فرکانس کاری ۳٫۰۵ گیگاهرتز، سه هسته‌ی کورتکس A710 با فرکانس کاری ۲٫۸۵ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی کورتکس A510 با فرکانس کاری ۱٫۸ گیگاهرتز بهره می‌برد. این تراشه به پردازنده‌ی گرافیکی Mali G710 آرم مجهز شده است و از بلوتوث ۵٫۳ نیز پشتیبانی می‌کند.

ا توجه به تیزرهای منتشرشده از Find X5 پرو، فقط مدل اسنپدراگون این محصول از تراشه‌ی اختصاصی Mari Siclicone X بهره خواهد برد. در خبرهای مرتبط، اوپو طراحی هدفون‌های بی‌سیم سری Enco X2 و رنگ جدید آبی ساعت هوشمند اوپو واچ ۲ را که قرار است در کنار سری Find X5 عرضه شوند نیز به‌نمایش گذاشت. گفتنی است که هدفون‌های بی‌سیم جدید اوپو با همکاری Dynaudio ساخته شده‌اند.