دومین گوشی تاشوی شیائومی احتمالا سه‌ماهه دوم ۲۰۲۲ معرفی می‌شود
17
فوریه

دومین گوشی تاشوی شیائومی احتمالا سه‌ماهه دوم ۲۰۲۲ معرفی می‌شود

دومین گوشی تاشوی شیائومی احتمالا سه‌ماهه دوم ۲۰۲۲ معرفی می‌شود :

احتمالا دومین گوشی تاشوی شیائومی با نام احتمالی میکس فولد ۲ در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۲ با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و نمایشگر ۸.۱ اینچی عرضه خواهد شد

سال گذشته شیائومی گوشی می میکس فولد (Mi MIX Fold) را به‌عنوان نخستین گوشی تاشوی این شرکت معرفی کرد و به نظر می‌رسد امسال قصد دارد مدل بعدی این گوشی را به‌عنوان دومین گوشی خود نیز معرفی کند که احتمالاً میکس فولد ۲ نام دارد. قبل از اینکه شیائومی این خبر را به‌صورت رسمی تأیید کند، اطلاعاتی در رابطه با گوشی جدید تاشو منتشر شده است و اکنون زمان احتمالی معرفی این گوشی را می‌دانیم.

گزارش جدیدی که از سوی منبعی تحت عنوان Digital Chat Station منتشر شده است، نشان می‌دهد که گوشی تاشوی شیائومی احتمالاً در سه‌ماهه دوم سال میلادی جاری روانه بازار خواهد شد؛ بنابراین احتمالا این گوشی قبل از پایان ژوئن ۲۰۲۲ معرفی می‌شود.

چنانچه اطلاعات منتشر شده در گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده‌اند، صحت داشته باشد، مدل جدید می میکس فولد به نمایشگر ۸.۱ اینچی با رزولوشن 2K متشکل از دو قسمت داخلی و خارجی مجهز است که هر دو قسمت دارای نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز هستند.

دومین گوشی تاشوی شیائومی احتمالا سه‌ماهه دوم ۲۰۲۲ معرفی می‌شود
 گزارش‌ها نشان می‌دهند در این گوشی از نمایشگر LTPO استفاده خواهد شد. در صورت صحت این خبر، نمایشگر آن مانند نمایشگرهای مورداستفاده در گوشی‌های رده‌بالای سامسونگ و سایر برندها از قابلیت نرخ رفرش متغیر نیز پشتیبانی می‌کند.

دومین گوشی تاشوی شیائومی احتمالا سه‌ماهه دوم ۲۰۲۲ معرفی می‌شود : به احتمال زیاد میکس فولد ۲ دارای پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱، باتری بزرگتر نسبت به می میکس فولد، فناوری شارژ سریع و شارژ بی‌سیم است.

ظاهراً شیائومی قصد دارد علاوه بر معرفی میکس فولد ۲ گوشی میکس فلیپ را نیز به تقلید از گوشی‌های سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ، معرفی و روانه بازار کند.

به نظر شما گوشی‌های تاشوی شیائومی توانایی رقابت با گوشی‌های تاشوی سامسونگ را دارند و می‌توانند با طراحی منحصربه‌فرد و سخت‌افزار قوی خود نظر کاربران را به خود جلب کنند یا خیر؟