سری نوبیا Z40
14
فوریه

اولین گوشی اندرویدی با فناوری شارژ بی سیم مغناطیسی

اولین گوشی اندرویدی با فناوری شارژ بی سیم مغناطیسی : گوشی‌های پرچمدار سری نوبیا Z40 به زودی در دو نسخه استاندارد و پرو وارد بازار خواهند شد. در حالی که هنوز درباره نسخه استاندارد آن مشخصاتی ارائه نشده، انتظار می‌رود نوبیا Z40 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه شود. حالا تولیدکننده چینی به طور رسمی تایید کرده که این گوشی به فناوری شارژ بی سیم مغناطیسی نیز مجهز خواهد شد.

اپل از زمان عرضه سری آیفون 12 در سال 2020، فناوری شارژ بی‌سیم مغناطیسی مگ‌سیف را به کاربران خود ارائه کرده است. ریلمی نیز ماه‌ها قبل با معرفی گوشی مفهومی «ریلمی فلش» به اولین برند اندرویدی تبدیل شد که فناوری شارژ بی‌سیم مغناطیسی را معرفی کرد، هرچند این گوشی هنوز راهی بازار نشده است.

نوبیا Z40 پرو اولین گوشی اندرویدی با فناوری شارژ بی‌سیم مغناطیسی خواهد بود
نوبیا Z40 پرو اولین گوشی اندرویدی با فناوری شارژ بی‌سیم مغناطیسی خواهد بود

اولین گوشی اندرویدی با فناوری شارژ بی سیم مغناطیسی : به نظر می‌رسد نوبیا Z40 پرو اولین گوشی هوشمند اندرویدی جهان با پشتیبانی از فناوری شارژ بی سیم مغناطیسی خواهد بود. اگرچه ریلمی قرار بود گوشی خود را با شارژ بی‌سیم 50 وات راهی بازار کند، اما نوبیا هنوز جزئیات بیشتری درباره گوشی آینده خود و فناوری شارژ بی‌سیم آن منتشر نکرده است.

هنوز درباره این گوشی جزئیات زیاد فاش نشده اما طبق گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده، می‌دانیم که نوبیا Z40 پرو همچنین اولین گوشی هوشمند با سنسور دوربین IMX787 سونی خواهد بود. انتظار می‌رود تا این سنسور از فاصله کانونی 35 میلی‌متری و دریچه دیافراگم f/1.6 پشتیبانی کند. علاوه بر این، مشخصات این دستگاه اخیرا در بنچمارک گیک‌بنچ 5 با امتیاز تک هسته‌ای 1228 و امتیاز چند هسته‌ای 3370 مشاهده شده بود.

اسناد ارائه شده از سوی گیک‌بنچ این دستگاه همچنین نشان می‌داد که پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 آن با 16 گیگابایت رم همراه خواهد بود و از سیستم عامل اندروید 12 بهره می‌برد.

در نهایت، هنوز مشخص نیست گوشی‌های سری Z40 در چه تاریخی معرفی خواهند شد و انتظار می‌رود تا نوبیا به ‌زودی تاریخ معرفی آن‌ها را اعلام کند.

اطلس سیستم بزرگترین ارائه دهنده خدمات آنتی ویروس در سراسر کشور
اطلس سیستم بزرگترین ارائه دهنده خدمات آنتی ویروس در سراسر کشور