17
نوامبر

عرضه گوشی هوشمندی با توانایی شارژ ۱۵۰ واتی

احتمال عرضه گوشی هوشمندی با توانایی شارژ ۱۵۰ واتی در آینده‌ای نزدیک

عرضه گوشی هوشمندی با توانایی شارژ ۱۵۰ واتی:يکی از افشاگران دنیای فناوری اعلام کرده است به‌زودی شاهد گوشی هوشمندی خواهیم بود که توانایی شارژ ۱۵۰ واتی دارد.

سازندگان گوشی‌های چینی در فناوری شارژ سریع پیشتاز بوده‌اند و تاکنون بارها استانداردها را جابه‌جا کرده‌اند. آن‌ها ابتدا ۳۳ وات را عادی کردند و اکنون به‌آرامی در حال حرکت به‌سوی ۶۷ وات هستند. برخی از گوشی‌های پرچم‌دار حتی از ۱۲۰ وات نیز عبود کرده‌اند؛ اما همان‌طورکه مشخص است، این شرکت‌ها قصد ندارند متوقف شوند و احتمالا در آینده‌ای نه‌چندان دور، شاهد جهشی دیگر در استاندارد شارژ سریع خواهیم بود.

به‌گزارش گیزموچاینا، افشاگر معروف، Digital Station، به‌تازگی در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو اعلام کرده است شارژر سریع ۱۵۰ واتی در راه بوده و تا تولید انبوه آن همراه با یک دستگاه زمانی باقی نمانده است.

شارژر ۱۵۰ واتی

بدیهی است که ۱۲۰ وات در‌حال‌حاضر سریع است و می‌تواند دستگاه ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی را در کمتر از ۲۰ دقیقه از صفر تا صد شارژ کند؛ اما شرکت‌ها و مردم هر دو به اعداد و ارقام وسواس دارند؛ ازاین‌رو، شرکت‌ها سعی می‌کنند از این هم بالاتر بروند. ۱۵۰ وات می‌تواند چند دقیقه بیشتر از کل زمان شارژ کم کند.مقاله‌ی مرتبط:

اوپو امروز جدیدترین فناوری شارژ سریع خود را معرفی می‌کند

هیچ‌کس در توانایی شرکت‌ها برای رسیدن به ۱۵۰ وات شک ندارد. از این گذشته، شیائومی قبلا روی فناوری شارژ ۲۰۰ واتی کار کرده است. تنها نگرانی در اینجا خراب‌شدن باتری است. اوپو و شیائومی اخیرا اعلام کرده‌اند که راه‌حل‌های شارژ ۱۲۰ یا ۱۲۵ وات آن‌ها به کاهش ۲۰ درصدی عمر باتری در دوره‌ای دوساله یا هشتصد چرخه شارژ منجر می‌شود.

فناوری به‌قدری پیشرفت کرده که اکنون شما می‌توانید هنگام دوش‌گرفتن گوشی خود را به برق متصل کنید و از شارژ کامل آن در مدت زمان کوتاه مطمئن شوید. دیگر کمتر کسی به آسیب وارد‌شده به باتری فکر می‌کند؛ خصوصا با‌‌توجه‌‌به اینکه اکثر مردم تنها دو تا سه سال از تلفن‌های خود استفاده می‌کنند.

عرضه گوشی هوشمندی با توانایی شارژ ۱۵۰ واتی:درضمن، این فناوری جدید است و به‌مرورزمان بهبود می‌یابد. شاید در آینده‌ای نه‌چندان دور، فناوری به‌حدی پیشرفت کند که دیگر نگرانی درباره‌ی آسیب به باتری وجود نداشته باشد.