16
اکتبر

آیفون ۱۴ مکس جایگزین آیفون ۱۴ مینی می‌شود

آیفون ۱۴ مکس جایگزین آیفون ۱۴ مینی می‌شود به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از gizmochina، اخیراً شایعاتی مبنی بر طراحی مجدد سری آیفون ۱۴ منتشر شده که ممکن است شامل چهار مدل باشد. پس از انتشار این خبر، اطلاعات نشان می‌دهد که iPhone ۱۲ mini سال گذشته در مقایسه با مدل iPhone ۱۲ Pro Max فروش چندانی نداشته است. جان پروسر ادعا می‌کند که شاید شرکت اپل یک مدل دیگر را جایگزین مینی کند. او همچنین برخی از مشخصات سری آیفون ۱۴ را نیز فاش کرده است.

به گفته پروسر، سری آیفون ۱۴ دارای چهار مدل مختلف خواهد بود و در همه آن‌ها طراحی مجدد انجام خواهد گرفت. او پیش از عرضه آیفون ۱۳، رندر‌های خلاقانه سری ۱۴ بازطراحی شده را به اشتراک گذاشته بود. گفته می‌شود که اپل مدل آیفون ۱۴ مکس را با صفحه نمایش بزرگ ۶.۷ اینچی به بازار می‌آورد. البته برای شروع، اندازه صفحه نمایش آن همانند مدل iPhone ۱۴ Pro Max خواهد بود.

آیفون ۱۴ مکس جایگزین آیفون ۱۴ مینی می‌شود مگر اینکه مثل مدل اصلی iPhone ۱۴ با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی به بازار بیاید؛ بنابراین، احتمالا هیچ مدل مینی وجود نخواهد داشت و اپل این گوشی هوشمند را کنار خواهد گذاشت. دلیل اصلی این تصمیم اپل، فروش پایین آیفون ۱۲ مینی است. در واقع، بر اساس گزارش‌های منتشر شده آیفون ۱۲ پرو مکس به دلیل اندازه بزرگتر صفحه نمایش، از سایر مدل‌ها بیشتر فروش داشته است. با این اوصاف، ممکن است اپل گزارشات را در نظر گرفته و یک آیفون بزرگ در سری غیر Pro ارائه دهد.