09
اکتبر

اصول نوشتن محتوا مبتنی برسئو

اصول نوشتن محتوا مبتنی برسئو

صول نوشتن محتوا مبتنی برسئومحتوا یعنی هر چیزی که به زندگی خواننده ارزشی اضافه کند. محتوا بنوعی شامل اطلاعاتی است که اعتماد و اعتبار را برای مشتریان مورد هدف شما فراهم می آورد. محتوا یعنی بلاگ یا نوشته، تصویر، ویدئو، مصاحبه، اینفوگرافیک، نظرات کاربران، داستان، گیف، آهنگ، نکات، دانستن یها و . .
امروزه نوشتن محتوا مبتنی بر سئو یکی از بهترین و سریع ترین روشها و تکنیکها به منظور افزایش رتبه وب سایت است. اکثر سئوکاران به افرادی که قصد راهاندازی یک سایت و قرار گرفتن آن در صفحه اول گوگل را دارند، توصیه میکنند که بهجای صرف هزینه های گزاف مانند تبلیغات، سعی در نوشتن محتوا مبتنی بر سئو کنند، زیرا هیچچیزی مانند محتوا ناب، نمیتواند کاربران را جذب کند.
اما نوشتن محتوا مبتنی بر سئو نیز دارای تکنیکهایی است که اگر آنها را رعایت کنید، میتوانید تأثیرش را در گوگل مشاهده کنید، در غیر این صورت نوشتن حتی هزار مطلب بدون رعایت اصول سئ و، نه تنها باعث جذب کاربران نمیشود، بلکه اثری هم بر رتبه سایت شما نخواهد داشت. در ادامه این مقاله قصد داریم تا یک چک لیست کاملی را از نکات نوشتن محتوای مبتنی برسئو که هر نویسنده و متخصص باید آ نها را رعایت کند، بیان کنیم .

نکات نوشتن محتوا مبتنی بر سئو

اصول نوشتن محتوا مبتنی برسئو

1 . انتخاب کلمه کلیدی

2. انتخاب کلمه کلیدی ثانویه

3 . برای کاربران بنویسید نه موتورهای جستجو

4.بیش از 300کلمه بنویسید

5 . استفاده از کلمات کلیدی در مکانهای درست

6 . محتوای ناب و بدون تکرار بنویسید

7.اشتباهات دستور زبانی و املایی نداشته باشید.

8 . لینک دهی داخلی و خارجی

9. استفاده از برچسب

10 . استفاده از عبارت و کلمات کلیدی در تگ های Alt و تایتل عکس

جمع بندی

اصول نوشتن محتوا مبتنی برسئو:سئو به خودی خود، یک راه آسان محسوب نمی شود، اما با استفاده از ترکیب سئو و نوشتن محتوا های جذاب و کاربر پسند، می توانید قدم بزرگی در این زمینه بردارید.
مهمترین چالش در نوشتن مطلب سایت توجه به ویژگی های کاربران و خواسته های آنان است. سئو بسیار مهم است، اما جلب رضایت کاربران شما از چند کلمه کلیدی و بک لینک مهمتر است. بنابراین در نوشتن مطالب سایت همواره خواسته های آنان را در نظر بگیرید .