02
اکتبر

آنتی ویروس شرکتی و سازمانی

آنتی ویروس شرکتی و سازمانی چیست

آنتی ویروس شرکتی دارای ویژه گی های خاص و منحصر به فردی باید باشد.این گروه از ضد ویروس ها امکانات بسیار بیشتری را نسبت به آنتی ویروس های خانگی دارا می باشند. امنیت یک شرکت یا سازمان از اهمیت فوق العاده ای بر خوردار است و کوچک ترین سها انگاری در این امر منجرب به ضررهای مالی و انسانی و .. می شود.ضرورت بالا بردن سطح حفاظتی در یک سازمان تنها با به کارگیری روشهای علمی و مدرن روز امکان پذیر می باشد.

استفاده از یک آنتی ویروس شرکتی قدرتمند به شما این اطمینان خاطر را می دهد که با خیالی راحت تر از شبکه اطلاعاتی خود استفاده نمایید.لزا انتخاب یک برند قوی و مورد اعتماد جزو لاینفک این موضوع می باشد.در دنیای امروز بهره مندی از یک آنتی ویروس سازمانی قوی باعث افزایش ضریب اطمینان هرچه بیشتر مشتریان به مجموعه شما میشود.

انواع Antivirus شرکتی و سازمانی

برای انتخاب بهترین آنتی ویروس شرکتی و سازمانی باید سراغ معتبرترین برندهای حال حاضر جهان رفت.جایی که اسمهای نام آشنایی مثل سیمانتک با آنتی ویروس Symantec Endpoint Protection و کاسپرسکی با پکیج امنیتی Kaspersky Endpoint Security به همراه کمپانی ESET و ضد ویروس ESET Endpoint Security و یا حتی نام های دیگری چون Bitdefender به چشم می خورد.

در کنار این نام ها برندهای معتبر دیگری چون مکافی McAfee و Sophos و … نیز وجود دارد که در مارکت ایران کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.حال در بازاری که تنوع محصول بسیار بالایی قرار دارد انتخاب یک محصول خوب نیازمند صرف ساعتها بررسی و تحقیق می باشد. شرکت مهندسی اطلس در جهت تکریم هرچه بهتر مشتریان بزرگوار و یاری در این امر مشاوره رایگان به شما عزیزان ارائه می دهد.همکاران گرامی ما در هر ساعت از شبانه روز آماده اطلاع رسانی دقیق به شما دوستان هستند

آنتی ویروس نود 32 شرکت ESET

شرکت ESET  با ادغام دو شرکت در سال 1992 در کشور اسلواکی تاسیس شد و هم اکنون با انتشار نسخه های خانگی ESET NOD32 Antivirus ، ESET Internet Security و ESET Smart Security Premium در حال فعالیت است.

بعید است فردی کامپیوتر داشته باشد اما نام ESET  یا NOD32  را نشنیده باشد! این آنتی ویروس در ایران بسیار محبوب می باشد. به طوری که بین همه کشور ها ایران جز 5 کشور دنیا است که بیشترین تعداد نصب آنتی ویروس های شرکت ESET را برخوردار است.

در ایران بیشتر شرکت ESET  را با نود 32 میشناسند. اما این یک اشتباه است. نام برند این شرکت امنیتی ESET است و NOD32 یکی از نرم افزار های شرکت ESET است.

ESET هر آنچه برای امنیت یک سیستم خانگی نیاز دارید را تامین می نماید همچنین تمام سیستم عامل های مورداستفاده مجموعه شما را در یک سطح عملکرد محافظت می کند، این محصول به خوبی پاسخگوی نیاز امنیتی شما می باشد.