11
سپتامبر

مقایسه نود ۳۲ و اینترنت سکیوریتی و اسمارت سکیوریتی

مقایسه نود ۳۲ و اینترنت سکیوریتی و اسمارت سکیوریتی : شرکت ایی ست eset برای استفاده شخصی و محافظت رایانه های خانگی در برابر تهدید های دنیای مجازی سه نسخه آنتی ویروس طراحی کرده در این نوشتار به تفاوت ها و شباهات آنها می پردازیم و آن ها را باهم مقایسه میکنیم. شما با خواندن این صفحه در نهایت می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از نسخه ها مورد نیاز شماست . در حال حاضر سه نسخه برای کاربران خانگی توسط شرکت eset طراحی شده و از آنها پشتیبانی می شود. نسخه های نود 32 nod32 ، اینترنت سکیوریتی internet security و اسمارت سکیوریتی پرمیوم smart security premium

نود 32- eset nod32

مقایسه نود ۳۲ و اینترنت سکیوریتی و اسمارت سکیوریتی:مقایسه نود ۳۲ و اینترنت سکیوریتی و اسمارت سکیوریتی :این آنتی ویروس حالت ساده و پایه آنتی ویروس تولیدی شرکت ایست می باشد و تنها دارای ابزار های ضروری است.تمامی آپدیت های مربوط به ویروس ها را دریافت می کند و شما را در برار تهدید های فایل های آلوده محافظت میکند. منبع این فایل های آلوده چه از طرف دیسک ها و فلش مموری ها باشد چه اینترنت شناسایی کرده و از دسترسی به آنها جلوگیری میکند. در صورت داشتن فایل آلوده در رایانه نیز آنها را حذف می کند.

اینترنت سکیوریتی eset internet security

این آنتی ویروس علاوه بر داشتن حالت پایه یعنی محافظت رایانه در برابر فایل های آلوده دارای ابزار هایی است که شما را در برابر حملات اینترنتی و تهدید های مرتبط با آن نیز محافظت می کند.با داشتن ابزار مراقب از فعالیت بانکی در هنگام ورود به صفحات اینترنت بانک مرورگر را امن می کند. تمامی شبکه محلی شما را نیز محافظت می کند. هر دستگاهی به اینترنت خانگی شما وصل شده را زیر نظر میگیرد و در صورت وجود داشتن تهدید شما را مطلع می سازد . همچنین مهم ترین بخش آن دیوار آتش آن می باشد که تمامی اتصالاتی که از بیرون شبکه شما یعنی اینترنت به سمت شما می آیند را کنترل می کند. 

اسمارت سکیوریتی پرمیوم eset smart security premium

مقایسه نود ۳۲ و اینترنت سکیوریتی و اسمارت سکیوریتی:این آنتی ویروس کامل ترین نسخه خانگی شرکت ایی ست می باشد که تمامی ابزار های تولید شده مخصوص کاربر خانگی توسط این شرکت در این نسخه گنجانده شده . در این نسخه علاوه برا تمامی ابزار های موجود در نسخه اینترنت سکیوریتی ابزار رمزنگاری فایل ها نیز موجود است.این ابزار به شما اجازه می دهد فایل های مهم خود را کد کنید با کد کردن فایل ها این فایل ها در هیچ رایانه ای اجرا نمی شوند و تنها با ابزار اسمارت سکیوریتی پرمیوم می شود آن را بازگشایی کرد.از دیگر ابزار های این نسخه می شود به ابزار مدیریت پسورد نام برد . password manager امکان ذخیره سازی پسورد ها یا گذر واژه ها را دارد تا بتوانید پسورد های سایت ها و سرویس های مختلفی که استفاده می کنید را در یک جای امن نگه دارید و به راحتی از آنها برای ورود سریع نیز استفاده کنید.