23
آگوست

پس از افتادن گوشی و ضربه خوردن آن چه کنیم؟

کارهایی که بعد از افتادن گوشی باید انجام دهیم:

پس از افتادن گوشی و ضربه خوردن آن چه کنیم؟ برای خیلی از افراد پیش آمده است که به هنگام افتادن گوشی و ضربه خوردن آن دست و پای خود را گم کرده و نمیدانیم چکار کنیم راه حل این موضوع را درنمناک ملاحظه فرمایید.

وقتی این اتفاق ناگوار میفته معمولا بعدش دو تا حالت پیش میاد. اول اینکه گوشی رو بر میدارین و میبینید هیچی نشده و دوباره کار میکنه یا اینکه شاید جایی از بدنه یا نمایشگرش آسیبی دیده باشه ولی باز هم کار میکنه و خیلی اهمیت نمیدین. ولی بعد یه مدت ممکنه با مشکلات زیادی روبرو بشین که در ادامه مطلب بهش اشاره میکنیم.گوشی های هوشمند در دنیای امروزه دارای نقش مهم و موثری در زندگی ما هستیند که در کنار مزایای بی نهایت خود، دارایا معایب فراوانی نیز هستند و مهم ترین آنها آسیب پذیر بودنشان می باشد که تنها با ضربه ای کوچک ممکن است آسیب ببینند و گلس رویی آنها از بین برود. از این رو باید به شدت مراقب آنها باشیم تا مشکلی در آنها ایجاد نشود و بتوانیم به مدت طولانی از آنها استفاده کنیم.

اما شاید گوشی ما به شدت دچار شکستگی شوند و از دستمان بصورت ناگهانی به زمین بیافتند و کاملا نابود شوند. با این وجود در این شرایط باید چه کاری را انجام دهیم؟ در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی قصد داریم تا شما را با نکاتی که باید پس از افتادن گوشی بر روی زمین رعایت کنید، آشنا خواهیم ساخت. همراه ما باشید.

کارهایی که پس از افتادن گوشی و ضربه خوردن آن باید انجم دهیم

  • پس از افتادن گوشی بر روی زمین، در صورت امکان باتری آن را خارج کنید
  • تعمیر کردن تلفن توسط تعمیر کار
  • هنگ کردن گوشی بعد از افتادن عادی است!