تقویت سیستم ایمنی بدن
22
آگوست

تقویت سیستم ایمنی بدن با مکمل‌ها در برابر کرونا :

سه مکمل برتر وجود دارد که باید مصرف کنند:

تقویت سیستم ایمنی بدن با مکمل‌ها در برابر کرونا :

  • ویتامین C: تقویت سیستم ایمنی با مکمل‌ها در برابر کرونا :این ویتامین سال‌هاست که به‌عنوان یک منبع اصلی برای کمک به سیستم ایمنی بدن مورد ستایش قرار می‌گیرد. ویتامین C برای سلامتی لکوسیت‌ها، نوعی گلبول سفید خون که به مبارزه با عفونت‌ها کمک می‌کند، حیاتی است. همچنین به تحریک تشکیل آنتی‌بادی کمک می‌کند درنتیجه مصرف آن در طی همه‌گیری بسیار مهم است. به بزرگسالان توصیه شده است که مکمل 1000 میلی‌گرم دو بار در روز مصرف کنند. همچنین مصرف غذاهای غنی از ویتامین C توصیه شده است. این غذاها شامل انواع میوه‌ها و سبزیجات حاوی سیتریک از جمله گریپ‌فروت، توت‌فرنگی و گوجه‌فرنگی و کیوی است.
  • ویتامین D: تقویت سیستم ایمنی با مکمل‌ها در برابر کرونا :اغلب ما ویتامین D خود را از طریق آفتاب دریافت می‌کنیم، اما در طول این مدت، مصرف یک مکمل ایده خوبی است. مطالعات نشان داده است که مقادیر کم ویتامین D با خطر بیشتری ایجاد مشکلات تنفسی در بزرگسالان و کودکان ارتباط دارد. در حقیقت، مطالعات نشان داده است که افراد مبتلا به کمبود ویتامین D بیشتر در معرض خطر ابتلا به ویروس COVID-19 هستند.

به بزرگسالان توصیه شده است که مکمل ویتامین D3 از 1000 واحد بین‌المللی (IU) را یک یا دو بار در روز در طول وعده‌های غذایی مصرف کنند. علاوه بر این، می‌توانید با مصرف ماهی و سایر غذاهای غنی‌شده با این ویتامین، ویتامین D خود را افزایش دهید.

کسانی که کمبود ویتامین D دارند، برای دوز دقیق مکمل باید با پزشک خود مشورت کنند.

  • روی: این ویتامین برای رشد طبیعی و عملکرد سلول‌های بدن بسیار مهم است. مطالعات نشان داده است كه افزایش غلظت روی می‌تواند از همانندسازی ویروس‌هایی مانند فلج اطفال و کرونا ویروس جلوگیری كند. غذاهای غنی از روی شامل لوبیا، دانه‌ها، مغزها، گوشت، مرغ و غذاهای دریایی است. به بزرگسالان توصیه شده است که مکمل روی 40 میلی‌گرم یا کمتر را یک بار در روز مصرف کنند.

همچنین به بزرگسالان توصیه شده است که چندین ماده مغذی دیگر را نیز از طریق مواد غذایی در رژیم غذایی خود استفاده کنند. در حالی که ثابت نشده است که مواد مغذی زیر در مبارزه با COVID-19 کمک می‌کنند، اما به‌طور کلی سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کنند، بنابراین مصرف آن‌ها از طریق غذاها راهی برای پیشگیری است.

توصیه‌های سازمان جهانی بهداشت

تقویت سیستم ایمنی بدن با مکمل‌ها در برابر کرونا :

  • خوراکی‌های تازه و فرآوری‌نشده مصرف کنید
  • در حد متعادل روغن و چربی مصرف کنید
  • نمک و شکر کمتر مصرف کنید
  • به‌اندازه کافی آب بنوشید

برای حفظ ایمنی سیستم خود در برابر خطرات احتمالی و هنگ کردن آنتی ویروس نود32 شرکت اطلس سیستم را دانلود و نصب کنید.

برای خرید اشتراک به فروشگاه اطلس مراجعه کنید.