21
آگوست

10 گوشی پرطرفدار و پرفروش در بازار موبایل ایران

برند های پر فروش گوشی در جهان

10 گوشی پرطرفدار و پرفروش در بازار موبایل ایران جالب است بدانید طبق آخرین گزارش های منتشر شده از سایت های جهانی در اوضاع کنونی بیماری کویت19(کرونا) پر فروش ترین گوشی های سال 2021 در مقایسه با پرفروش ترین گوشی ها ی سال2020 صعود  27% داشته است. گوشی های فروخته شده در سال 2020  سیصد میلیون (300) بوده است.  براساس گزارش های انجام شده347  میلیون گوشی هوشمند  در سال2021 فروخته شده است. برند های محبوب  گوشی های هوشمند در سال 2021 ، سامسونگ و اَپل ، شیائومی تشکیل داده اند.                                                                                                

با این حال مزایای پر فروش ترین گوشی های سال 2021 را می توان به کیفیت مطلوب ، سال ساخت گوشی ، طراحی منحصر به فرد ، امکانات مختلف ، قطعات سخت افرادی با کیفیت و… می توان اشاره کرد.  در سال 2021 گوشی های جدیدی وارد بازار شده است. برند سامسونگ  دراین سال  3 مدل محبوب با امکانات و مزایای قابل توجه سری گلگسی s21  را در بازار عرضه کرد. همچنین  برند شیائومی سری می11 اولپرا را تولید کرد. این مدل قابلیت های بسیار جالبی نسبت به مدل های قبلی دارد. جالب است بدانید وان پلاس هم مدل جدیدی به وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو را با امکاناتی هیجان انگیز عرضه کرد.  برند های لنوو و ایسوس گوشی های بازی با امکانات بی نظیری در بازار موبایل جهان عرضه کردند.    

جالب است بدانید : گوشی آیفون 11  و گوشی های آیفون 13 اَپل با امکاناتی جذاب و هیجان انگیز  درسال2021 عرضه شد. سامسونگ تا شدنی و همچنین هوآوی در راه هستند. با ما همراه باشید تا با پر فروش ترین گوشی های سال2021 آشنا شویم. در ادامه به معرفی  برند های پر فروش می پردازیم.

پر فروش ترین گوشی های هوشمند در جهان

10 گوشی پرطرفدار و پرفروش در بازار موبایل ایران شرکت گوشی های هوشمند سامسونگ 76.5 میلیون  گوشی با کیفیت در بازار موبایل جهانی فروخته شد. و توانست این برند محبوب 22% از فروش موبایل در دنیا را از ان خود کند. و توانست جایگاه اول را به دست بیا ورد. شرکت بزرگ سامسونگ فروش ویژه  سری  ) Galaxy s21گلگسی s21 ) به رشد 66% رسید. این شرکت پر فروش ترین گوشی های سال2021  شناخته شد.  

شرکت اَپل گوشی با امکانات فوق العاده توانست 52.4 میلیون آیفون را بفروشد. وتوانست 15% از فروش  گوشی هوشمند در جهان را  به خود اختصاص بدهد. و به جایگاه دوم در دنیا برسد. آیفون12 از پیش بینی های گفته شده فروش کمتری داشت اما سری های آیفون12 و آیفون11 تقاضای خرید بیشتری داشتند.  

شرکت  بزرگ شیائومی توانست 49 میلیون گوشی هوشمند در جهان به فروش برساند. و توانست به جایگاه سوم برسد.  

شرکت oppo اوپو توانست 37.96 میلیون گوشی هوشمند در دنیا را به فروش برساند.  و گوشی هوشمند  vivo 36 میلیون گوشی  با کیفیت در جهان را فروخت. و توانست این دو برند به جایگاه 4و 5 برسند. شرکت بزرگ هوآوی توانست با 18.6 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در جایگاه 6 قرار بگیرد.

برای حفظ ایمنی سیستم خود در برابر خطرات احتمالی و هنگ کردن , آنتی ویروس نود 32 شرکت اطلس سیستم را دانلود و نصب نمایید.

برای خرید اشتراک به فروشگاه اطلس مراجعه کنید.