مشخصات گوشی پرچم‌دار بعدی موتورولا فاش شد
02
نوامبر

مشخصات گوشی پرچم‌دار بعدی موتورولا فاش شد

فهرست وب‌سایت گواهی TENAA اطلاعات جدیدی درمورد Edge X40 موتورولا به ما ارائه می‌دهد و تقریباً همه‌ی مشخصات فنی این گوشی پرچم‌دار را فاش می‌کند.

پرچم‌دار بعدی موتورولا به‌عنوان جانشین Edge X30 در یکی از وب‌سایت‌های رسمی چینی رؤیت شده است. فهرست این وب‌سایت تقریباً همه‌ی جزئیات مربوط به مشخصات گوشی مذکور را ارائه داده است.

TENAA چین عملکردی شبیه FCC دارد و چند روز قبل فهرست جدیدی را در وب‌سایت خود منتشر کرد. ابتدا به‌نظر می‌رسید این فهرست چند تصویر از Edge X40 موتورولا را به‌همراه برخی مشخصات آن نشان می‌دهد اما ظاهراً فهرست مذکور به‌روزرسانی شده است و اکنون تقریباً همه‌ی مشخصات فنی گوشی مورداشاره را ارائه می‌دهد.

AndroidAuthority می‌نویسد، Edge X40 موتورولا با شناسه مدل XT2301 از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 بهره خواهد برد؛ سیستم-روی-چیپی (SoC) که هنوز رسماً عرضه نشده است. این موضوع باعث می‌شود موتورولا اولین شرکتی باشد که گوشی هوشمند جدیدی با این پردازنده معرفی خواهد کرد. اسناد TENAA همچنین نشان می‌دهد پرچم‌دار بعدی موتورولا از نمایشگر ۶٫۷ اینچی OLED با خمیدگی جزئی در لبه‌ها بهره خواهد برد و وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز ارائه خواهد داد.

براساس اطلاعات TENAA، نسل بعدی پرچم‌دار موتورولا ۱۹۶ گرم وزن خواهد داشت و ابعاد آن نیز معادل ۱۶۱٫۳ در ۷۳٫۹ در ۸٫۵ میلی‌متر خواهد بود. بدین‌ترتیب ابعاد فیزیکی این دستگاه تفاوت زیادی با Edge X30 ندارد.

به‌نظر می‌رسد Edge X40 از سیستم دوربین شبیه به Edge X30 بهره خواهد برد. طبق اطلاعات فاش‌شده، این دستگاه همچنان از سیستم دوربین پشتی سه‌گانه استفاده خواهد کرد با این‌تفاوت که دوربین تله‌فوتو آن نسبت به نسل کنونی این دستگاه، از ۲ مگاپیکسل به ۱۲ مگاپیکسل ارتقا خواهد یافت. دوربین اصلی و اولتراواید این دستگاه مثل مدل قبلی آن همچان ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

از دیگر مشخصات موردانتظار Edge X40 موتورولا می‌توان به حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی و رم ۱۸ گیگابایتی اشاره کرد. درنهایت انتظار داریم ظرفیت باتری این محصول در محدوده‌ی ۴۵۰۰ تا ۵۰۰۰ میلی‌ آمپرساعت باشد.

عرضه‌ی Moto Edge X30 در سال گذشته، الهام‌بخش توسعه‌ی Edge Plus 2022 در ایالات‌متحده و سایر بازارهای غیرآسیایی بود و بدین‌ترتیب احتمال دارد مدل فاش‌شده در TENAA نیز زمینه‌ای برای توسعه‌ی Edge Plus 2023 باشد.