30
اکتبر

ویوو X90 احتمالاً از دوربین اصلی مجهز به حسگر یک‌اینچی IMX989

ویوو X90 احتمالاً از دوربین اصلی مجهز به حسگر یک‌اینچی IMX989 بهره خواهد برد

ویوو X90 احتمالاً از دوربین اصلی مجهز به حسگر یک‌اینچی IMX989 بهره خواهد برد:ویوو X90 احتمالاً از دوربین سلفی ارتقایافته با حسگر جدید ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. علاوه‌براین، انتظار می‌رود دوربین اصلی این دستگاه به حسگر یک‌اینچی IMX989 مجهز شود.

چند روز قبل، جزئیاتی از سیستم دوربین گوشی‌های سری X90 ویوو دردسترس قرار گرفت. این شرکت با همکاری زایس، پیشرفت‌های متعددی در دوربین پرچم‌داران آینده‌ی خود ارائه خواهد داد. علاوه‌براین، شاهد انتشار تصاویر ثبت‌شده با دوربین این گوشی‌ها بودیم که قدرت تصویربرداری آن را به ما نشان داد.

اکنون یکی از افراد نزدیک به ویوو اطلاعات جدیدی درباره‌ی سیستم دوربین سری X90 به‌اشتراک گذاشته است. البته این منبع جزئیات دقیق و کاملی از دوربین اولتراواید این گوشی‌ها ارائه نداده است و تا این‌ لحظه تفاوت میان سیستم دوربین X90 پرو و X90 پرو پلاس را نیز نمی‌دانیم.

به‌گزارش GSMArena، دوربین اصلی سری X90 ویوو از حسگر یک‌اینچی بهره خواهد برد و با‌‌‌توجه‌‌‌به اینکه درحال‌حاضر فقط یک حسگر یک‌اینچی موبایلی به‌ بازار عرضه شده است، انتظار می‌رود این گوشی‌ها از IMX989 استفاده کنند. در این محصولات، ویوو از نسل جدید پردازنده سیگنال تصویر خود موسوم به V2 نیز استفاده خواهد کرد؛ تراشه‌ای که تکنیک‌های سنتی را با الگوریتم‌های هوش مصنوعی مدرن ترکیب می‌کند و مصرف انرژی آن نیز بسیار بهینه است.

تراشه پرازش گر سیگنال تصویر ویوو
  • ویوو ایکس فولد پلاس با پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 و نمایشگر ۱۲۰ هرتز رونمایی شد
  • ویوو X90 پرو پلاس به‌زودی با سنسور اصلی یک اینچی عرضه می‌شود

سری X90 از دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر OmniVision OV64B استفاده خواهند کرد. این حسگر 1/2 اینچی از پیکسل‌های ۰٫۷ میکرومتری بهره می‌برد و از قابلیت ادغام چهار پیکسل در یک پیکسل و HDR پشتیبانی می‌کند. دوربین پرتره‌ی سری X90 مانند دوربین سلفی سری X80 خواهد بود؛ اما این‌بار ویوو از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی جدید در آن استفاده خواهد کرد. طبق گفته‌ی منبع این گزارش، دوربین سلفی سری X90 به حسگر 1/2.51 اینچی IMX758 مجهز خواهد شد.

ویوو X90 احتمالاً از دوربین اصلی مجهز به حسگر یک‌اینچی IMX989 بهره خواهد بردعلاوه‌براین، گفته می‌شود سری Vivo X90 مثل آیفون ۱۴ برای عکاسی و ویرایش و مشاهده‌ی تصاویر از فناوری دالبی‌ویژن پشتیبانی خواهند کرد. انتظار می‌رود پرچم‌داران بعدی ویوو در ماه دسامبر رسماً معرفی شوند؛ اما تا آن زمان احتمالاً جزئیات بیشتر درباره‌ی این گوشی‌ها منتشر خواهد شد.