26
اکتبر

هزینه اشتراک +Apple Music ،Apple TV و Apple One افزایش یافت

هزینه اشتراک +Apple Music ،Apple TV و Apple One افزایش یافت

هزینه اشتراک +Apple Music ،Apple TV و Apple One افزایش یافت:اپل در جدیدترین اقدام خود هزینه‌ی اشتراک سرویس‌ّهای +Apple Music و Apple TV و Apple One را افزایش داد.

اپل امروز قیمت خدمات اشتراکی اپل موزیک و اپل تی‌وی پلاس خود را افزایش می‌دهد. ناگفته نماند قیمت باندل Apple One نیز در حال افزایش است. به‌گزارش 9to5mac، قیمت اشتراک ماهانه‌ی Apple Music برای حساب‌های شخصی یک دلار و برای حساب‌های خانوادگی دو دلار و قیمت اشتراک ماهانه‌ی اپل تی‌وی پلاس دو دلار و قیمت استراک ماهانه‌ی اپل وان نیز تقریباً ۳ دلار افزایش یافته است.

این اولین‌باری است که اپل قیمت اشتراک سه سرویس مذکور را در ایالات متحده امریکا افزایش داده است. اپل می‌گوید افزایش قیمت اشتراک اپل موزیک به‌دلیل افزایش هزینه‌های مجوز است. کوپرتینویی‌ها ادعا کردند هنرمندان و ترانه‌سرایان درنتیجه‌ی تغییرات قیمت در هر استریم درآمد بیشتری کسب خواهند کرد. درباره‌ی Apple TV+ نیز شرکت مذکور گفت که افزایش قیمت نشان‌دهنده‌ی افزایش برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های اورجینال است.

هزینه اشتراک +Apple Music ،Apple TV و Apple One افزایش یافت:قیمت اشتراک +Apple Music و Apple TV و Apple One از امروز افزایش می‌یابد. تغییر قیمت Apple Music به‌دلیل افزایش هزینه‌های مجوز است و در پی آن هنرمندان و ترانه‌سرایان درآمد بیشتری برای استریم موسیقی دریافت می‌کنند. همچنین، به افزودن ویژگی‌های نوآورانه‌ای ادامه می‌دهیم تا اپل موزیک بهترین تجربه شنیداری در جهان را ارائه دهد. ما اپل تی‌وی پلاس را با قیمت بسیار اندک معرفی کردیم؛ زیرا فقط چند برنامه و فیلم در آن وجود داشت. اکنون سه سال بعد این سرویس خانه‌ی مجموعه‌ای از برنامه‌های جایزه‌گرفته و تحسین‌شده، فیلم‌های بلند، مستند و سرگرمی‌های کودکانه و خانوادگی از خلاق‌ترین داستان‌نویسان جهان است.