اسپاتیفای مشغول فعالسازی قابلیت واکنش صوتی است
22
آگوست

اسپاتیفای مشغول فعالسازی قابلیت واکنش صوتی است

طبق آخرین گزارش ها، اسپاتیفای که یک رسانه ی جاری موسیقی و پادکست است، همچنان دارد روی قابلیت واکنش صوتی به فهرست های پخش موسیقی کار میکند. این پلتفرم جذاب در تلاش است که روش های دیگری را برای بردن دل کاربران خود و جذب بیشتر مردمی که هنوز با این سرویس آشنایی ندارند، پیدا کند.

آزمایشی جدید برای اسپاتیفای

سالهاست یکی از مهمترین برنامه های ضبط و انتشار پادکست و موسیقی به شمار میرود. تمام هنرمندان دنیا نیز اولین بار موسیقی خود را روی اسپاتیفای منتشر میکنند. در آزمایش جدید اسپاتیفای، کاربران ویتنام با یک فهرست پخش واکنش هایشان را به پادکست و موسیقی ها نشان دادند.

آزمایشی جدید برای اسپاتیفای

آزمایشی جدید

کلیپی از این واکنش ها درست شده است که به صورت یک قسمت پادکست به اشتراک گذاشته خواهد شد. کسانی که نسخه ی آزمایشی این ویژگی جدید را میبینند، میتوانند با ضبط کردن یک واکنش صوتی به صورت یکجا یا به صورت تکه تکه، کلیپ های کوتاه درست کنند. همچنین میتوانند این واکنش های صوتی را اصلاح کنند و حتی تصویر پس زمینه به آن اضافه کنند.

اصلاح واکنش های صوتی

اصلاح واکنش های صوتی

واکنش اسپاتیفای به قابلیت واکنش صوتی

اسپاتیفای در مصاحبه ای با TechCrunch این مسئله را تأیید کرد و گفت که در حال حاضر دارند این قابلیت را جدی تر از هر وقت دیگری آزمایش میکنند، ولی نگفتند چطوری قرار است این فایل های ضبط شده را تعدیل کنند یا آیا قصد دارند این ویژگی را به صورت گسترده تری برای همه ی کاربران فعال کنند یا نه.

اسپاتیفای سالهاست که گزینه ی ضبط درون برنامه ای پادکست ها را مدام روی کاربران مختلف امتحان میکند تا واکنش های مورد نظر را بسنجد. در آخرین بررسی های که در نیوزلند انجام شده بود، یکی از کاربران قسمتی از پادکست ضبط شده ی خود را در پروفایل شخصی اش ضبط کرده بود.

واکنش اسپاتیفای به قابلیت واکنش صوتی

واکنش اسپاتیفای به قابلیت واکنش صوتی

خوب بودن یا نبودن قابلیت واکنش صوتی اسپاتیفای

از نظر تئوری میتواند اینطوری باشد که مردم راحت گزینه ی مربوطه را بزنند و صدایشان را ضبط کنند تا واکنش نشان بدهند، ولی هنوز آن‌قدر بررسی نشده است که اسپاتیفای بداند مردم اصلاً دوست دارند چنین قابلیتی به اسپاتیفای اضافه شود یا نه. این ویژگی برای همه چندان خوشایند نیست.

قابلیت واکنش صوتی اسپاتیفای

قابلیت واکنش صوتی

به نظر فعال سازی این قابلیت، گزینه مناسبی برای ارتباط بیشتر با دوستان خود در اسپاتیفای به نظر می آید. به این صورت که شاید بد نباشد که قبل از گوش دادن به یک فهرست پخش، توصیه ی دوستان خود در این مورد را گوش بدهید. با این حال برای برنامه ای مثل اسپاتیفای که فقط حول محور گوش دادن به موسیقی و پادکست فعالیت دارد، این گزینه کاملاً غیرضروری است، چون سلایق موسیقی کاربران به شدت متفاوت است.