تاریخ عرضه به روز رسانی بزرگ ویندوز 11
17
آگوست

تاریخ عرضه به روز رسانی بزرگ ویندوز 11

مایکروسافت مدتی است که ویندوز 11 نسخه 22H2 را با دو کانال بتا و نسخه پیش نمایش آزمایش می کند اما تاریخ انتشار آن همچنان به صورت یک راز باقی مانده است. اکنون به نظر می رسد که اولین به روز رسانی اصلی برای ویندوز 11 ممکن است 29 شهریور منتشر شود. این اطلاعات توسط یکی از کارمندان Windows Central منتشر شده است اگر چه هنوز تأیید رسمی نشده است.

به روز رسانی بزرگ ویندوز 11

نسخه 22H2 اولین آپدیت اصلی ویندوز 11 شناخته می شود که احتمالاً در اواخر شهریور ماه منتشر شود اما هنوز مایکروسافت این تاریخ را به طور رسمی تأیید نکرده است. مایکروسافت وعده داده است 22H2 به روز رسانی بزرگ ویندوز 11 خواهد بود و مجموعه ای از ویژگی های جدید را به این سیستم عامل اضافه می کند که می تواند به کاربران کمک کند تا نیازهای آن ها را بیشتر برطرف کند همچنین این به روز رسانی از طریق Windows Update عرضه خواهد شد.

آپدیت 22h2 ویندوز 11

آپدیت 22h2

برخی از بهبودهای اساسی ویندوز 11 نسخه 22H2

مایکروسافت ماه هاست که ویندوز 11 نسخه 22H2 را آزمایش می کند و شامل تعدادی پیشرفت های جدید مانند پوشه های برنامه در منوی استارت، کشیدن و رها کردن روی نوار وظیفه، حرکات و انیمیشن های لمسی جدید می شود. مایکروسافت همچنین در حال افزودن ویژگی جدید قابلیت دسترسی Live Captions با 22H2 است که برای افراد ناشنوا، کم شنوا یا هرکسی که می خواهد به صورت خودکار زیرنویس صوتی را شرح دهد ایده آل است. به طور مشابه ابزار دسترسی صوتی جدید که به افراد اجازه می دهد رایانه های شخصی خود را با استفاده از دستورات صوتی کنترل کنند بخشی از عملکردهای 22H2 است.

Task Manager در ویندوز 11 نسخه 22H2 با یک حالت تاریک جدید و یک طرح بسیار بهتر که شامل یک نوار فرمان جدید و یک حالت کارایی برای محدود کردن برنامه ها از مصرف منابع است در حال بازنگری است. طرح بندی Snap نیز در 22H2 بسیار بهبود می یابد. مایکروسافت همچنین در حال کار بر روی برگه های File Explorer است که کمی دیر تر از 29 شهریور ارائه می شود. Windows Central گفته است که به روز رسانی دیگری برای 22H2 در اواخر سال میلادی برنامه ریزی شده است که شامل برگه های File Explorer و یک ویژگی جدید Suggested Actions است.

22h2 در ویندوز 11 سرفیس

22h2 در ویندوز 11 سرفیس

همچنین مایکروسافت قصد دارد در پاییز امسال 10 سالگی سرفیس را با محصولات جدید جشن بگیرد. این دستگاه های سرفیس احتمالاً با نسخه جدید 22H2 ویندوز 11 عرضه خواهند شد. مایکروسافت هنوز به طور دقیق تاریخ معرفی احتمالی Surface را اعلام نکرده است. مایکروسافت با کنفرانس Ignite خود که بین 20 و 21 مهر ماه در سیاتل برگزار می شود به رویدادهای فنی حضوری می پردازد.

همه این تاریخ ها می تواند شایعاتی باشد که توسط منابعی مانند Windows Central منتشر شده است. تاریخ هایی که به آن ها اشاره کرده ایم می تواند تغییر کند. به هر حال قطعاً به نظر می رسد که ویندوز 11 نسخه 22H2 به اندازه کافی تغییر کرده است و شاهد تغییراتی چشمگیر و شگفت انگیز خواهیم بود.