12
جولای

آپدیت جدید پروژه ویندوز ۱۱ برای سرفیس Duo

آپدیت جدید پروژه ویندوز ۱۱ برای سرفیس Duo با پشتیبانی از وای‌فای و GPS منتشر شد

آپدیت جدید پروژه ویندوز ۱۱ برای سرفیس Duo :به‌روزرسانی جدید پروژه‌ی ویندوز ۱۱ برای سرفیس Duo با پشتیبانی از وای‌فای، موقعیت‌یاب (GPS)، امکان اتصال به شبکه‌های موبایلی ازجمله LTE منتشر شد.

رؤیای اجرا ویندوز ۱۱ روی سرفیس Duo به واقعیت نزدیک‌تر شده است. توسعه‌دهنده‌ی مستقلی به نام گوستاو مونس خبر گامی بزرگ و روبه‌جلو را در پروژه‌ی ویندوز ۱۱ برای گوشی‌های تاشو مایکروسافت به‌اشتراک گذاشت. وی نسخه‌ای از ویندوز را برای اجرا روی دستگاه‌های مجهز به تراشه‌های مبتنی‌بر معماری Arm توسعه داده است که امکان اجرای سیستم‌عامل دسکتاپ مایکروسافت را روی دستگاه‌هایی مثل لومیا ۹۵۰ و سرفیس Duo را فراهم می‌کند.

جدیدترین به‌روزرسانی پروژه‌ی ویندوز ۱۱ برای سرفیس Duo شامل پشتیبانی از شبکه‌های وای‌فای، امکان اتصال به شبکه‌های موبایلی و ارسال پیامک و… می‌شود. این آپدیت از eSIM و موقعیت‌یاب و Miracast پشتیبانی می‌کند و احتمالاً در آینده امکان برقرای تماس‌های صوتی را نیز دراختیار کاربران قرار خواهد داد. درادامه، به فهرست تغییرات این پروژه اشاره می‌کنیم که در صفحه‌ی گیت‌هاب آن منتشر شده است:

ویندوز ۱۱ روی سرفیس Duo

مایکروسافت زیرسیستم اندروید برای ویندوز ۱۱ را با قابلیت‌های جدید آپدیت کرد

آپدیت جدید پروژه ویندوز ۱۱ برای سرفیس Duo :به‌گفته‌ی WindowsCentral، برای استفاده از امکان اتصال به شبکه‌های وای‌فای و سایر اتصالات بی‌سیم، باید سرفیس Duo خود را به نسخه‌ی ۲٫۳۱ پروژه‌ی ویندوز ۱۱ به‌روزرسانی کنید. درحال‌حاضر، این آپدیت ازطریق گیت‌هاب دردسترس است. پروژه‌ی ویندوز ۱۱ برای سرفیس Duo فعلاً در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد و استفاده از آن برای کاربران عمومی توصیه نمی‌شود. اگرچه اجرای این سیستم‌عامل روی دستگاه‌های تاشو مایکروسافت سرگرم‌کننده به‌نظر می‌رسد، همچنان مشکلاتی دارد که در چنین پروژه‌هایی عادی است.