موتورولا Moto E32 با نمایشگر ۶٫۵ اینچ ۹۰ هرتزی برای بازار اروپا معرفی شد
05
مه

موتورولا Moto E32 با نمایشگر ۶٫۵ اینچ ۹۰ هرتزی برای بازار اروپا معرفی شد

موتورولا گوشی هوشمند Moto E32 را با تراشه Unosoc T606، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و گواهی IP52 با قیمت ۱۴۹ یورو (حدود ۱۵۹ دلار) برای بازارهای اروپایی معرفی کرد.

ماه قبل گزارش‌هایی درمورد موتورولا Moto E32 منتشر شد. و اکنون موتورولا این دستگاه را در سکوت خبری برای بازارهای اروپایی معرفی کرده است.

به گزارش GSMArena، موتورولا Moto E32 در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری عرضه می‌شود. به‌نظر می‌رسد مدل نقره‌ای دردسترس قرار گرفته است و مدل خاکستری نیز به‌زودی روانه‌ی بازار خواهد شد. این گوشی فقط در یک نسخه در اروپا عرضه می‌شود و از ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و چهار گیگابایت رم بهره می‌برد. قیمت این محصول در خرده‌فروشی‌ها ۱۴۹ یورو است.

motorola moto e32

Moto E32 موتورولا از نمایشگر ۶٫۵ اینچی LCD با وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. این دستگاه به تراشه‌ی Unisoc T606 مجهز شده و سیستم دوربین سه‌گانه‌ی پشتی آن شامل یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین دو مگاپیکسلی تشخیص‌عمق است. این دستگاه همچنین از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون بهره می‌برد و حسگر اثر انگشت آن نیز با دکمه‌ی پاور یکپارچه شده است. این گوشی گواهی IP52 دارد که باعث می‌شود دربرابر پاشش قطرات آب مقاوم باشد. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات اشاره کرد.

نکته‌ی مهم این است که موتورولا یک شارژر ۱۰ وات در جعبه‌ی Moto E32 قرار داده و این گوشی به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند و هیچ توضیحی درمورد اینکه آیا نسخه‌های جدیدتر این سیستم‌عامل برای آن دردسترس قرار خواهد گرفت یا خیر، ارائه نشده است.

وزن موتورولا Moto E32 معادل ۱۸۴ گرم و ابعاد آن ۱۶۳٫۹۵ در ۷۴٫۹۴ در ۸٫۴۹ میلی‌متر است. این گوشی درحال‌حاضر در بلژیک عرضه شده است و به‌زودی در سایر بازارهای اروپایی نیز دردسترس قرار خواهد گرفت.