اوپو به‌زودی گوشی تاشدنی با قیمت پایین‌تر از گلکسی زد فلیپ 3 معرفی خواهد کرد
05
مه

اوپو به‌زودی گوشی تاشدنی با قیمت پایین‌تر از گلکسی زد فلیپ 3 معرفی خواهد کرد

براساس شایعه‌ای جدید، گوشی تاشدنی اوپو به سبک تاشوندگی زد فلیپ ۳ سامسونگ احتمالاً امسال با قیمت ۷۵۷ دلار وارد بازار می‌شود که در مقایسه با رقبا مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود.

اوپو به‌زودی گوشی تاشدنی با قیمت پایین‌تر از گلکسی زد فلیپ 3 معرفی خواهد کرد

اوپو اولین گوشی تاشدنی خود را با نام Find N در ماه دسامبر در چین رونمایی کرد؛ اما ظاهراً این شرکت برای تکمیل‌تر کردن سبد محصولاتش در این بخش، روی تاشدنی جدیدش کار می‌کند. به‌گزارش androidauthority، گوشی بعدی احتمالاً تاشوندگی عمودی به سبک گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ یا P50 Pocket هواوی خواهد داشت.

گفته می‌شود قیمت گوشی‌ تاشدنی آینده مقرون‌به‌صرفه‌تر از گوشی‌های تاشدنی سامسونگ و هواوی خواهد بود و این منطقی است؛ زیرا Find N نیز هنگام عرضه در بازار چین ارزان‌تر از رقبای خود بود. اوپو قصد دارد این گوشی را در حدود ۵۰۰۰ یوان (۷۵۷ دلار) قیمت‌گذاری کند. در مقام مقایسه، قیمت P50 Pocket از ۸۹۸۸ یوان در چین (۱۳۶۰ دلار) شروع می‌شود، درحالی‌که گلکسی زد فلیپ ۳ را می‌توان با قیمت ۷۳۹۹ یوان (۱۱۱۹دلار) خریداری کرد.

اگر اوپو بتواند به این هدف قیمتی برسد، می‌تواند سروصدای زیادی در بازار ایجاد کند. با توجه به اینکه سامسونگ درحال‌حاضر کاملاً بر بازار تاشدنی‌ها تسلط دارد، هر مقدار رقابت بسیار خوشایند خواهد بود. طبق شایعات، گفته می‌شود که گوشی تاشدنی آینده به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس مجهز می‌شود. این گوشی احتمالاً در تابستان ۲۰۲۲ پرده‌برداری خواهد شد.

شرکت اوپو

شرکت ارتباطات موبایلی با مسئولیت محدود یا به اختصار شرکت اوپو که در چین و در Dongguan واقع شده است، یکی از شرکت‌های مطرح امروزی سازنده تلفن همراه است. این شرکت در حوزه ساخت اسمارت فون‌ها، دستگاه‌های پخش‌کننده بلوری و سایر دستگاه‌های الکترونیکی مشغول به کار است.

شرکت در کنار شرکت‌های وان‌پلاس، ویوو و ریلمی زیر مجموعه شرکت الکترونیکی BBK می‌باشد. نخستین گوشی که شرکت نوپای اوپو به بازار عرضه کرد، اوپو فایند ۵ بود.