راه های دانلود ویدئو از اینستاگرام
07
آوریل

راه های دانلود ویدئو از اینستاگرام

حتما برای شما پیش آمده در اینستاگرام  از ویدئویی خوشتان آمده باشد که بخواهید آن را در گالری موبایلتان ذخیره کنید اما روش دانلود این کار را بلد نیستید. برای دانلود ویدئو از اینستاگرام، ابزارهای آنلاین و برخی از نرم افزارها به کمک شما آمده اند تا این کار را به راحتی انجام دهید. این ابزارهای آنلاین و نرم افزارها به صورت رایگان می باشند و شما می توانید به صورت نامحدود از این طریق ویدئوهای موردنظر خود را دانلود کنید.

آدرس ویدئو خود را چگونه پیداکنیم؟

نرم افزار دانلود ویدئو از اینستاگرام

دانلود ویدئو اینستاگرام با ابزارهای آنلاین

آدرس ویدئو خود را چگونه پیداکنیم؟

آدرس یا لینک همان مشخصه ویدئو، تصاویر و دیگر فایل های شما در سطح اینترنت می باشد. برای دانلود ویدئو اینستاگرام شما باید آدرس ویدئو خود را کپی کنید تا بتوانید ویدئو مورد نظر را دانلود کنید.

اگر شما از نسخه وب اینستاگرام استفاده می کنید یا اینستاگرام خود را از طریق مرورگر باز می کنید، آدرس ویدئو یا تصاویر شما در قسمت بالا قرار دارد و شما باید این آدرس را کپی کنید.

کپی لینک ویدیو اینستاگرام

کپی لینک ویدیو اینستاگرام

بیشتر کاربران با موبایل وارد اینستاگرام می شوند و شاید بعضی ها نمی توانند آدرس ویدئو خود را پیدا و آن را کپی کنند. برای کپی کردن آدرس ویدئو اینستاگرام از طریق موبایل روی سه نقطه بالای ویدئو یا تصویر کلیک کنید و در صفحه بازشده گزینه «Copy Link» را انتخاب کنید. به همین راحتی آدرس ویدئو یا تصاویر شما کپی شده است.

دانلود ویدیو اینستاگرام

دانلود ویدیو اینستاگرام

نرم افزار دانلود ویدئو از اینستاگرام:

نرم افزارهای موجود برای دانلود از اینستاگرام تمام امکانات مانند دانلود ویدئو، استوری، IGTV و تصاویر را به صورت یکجا ندارند. در اینجا شما را با دو نرم افزار کاربردی و تماماً رایگان آشنا خواهیم کرد که بیشترین قابلیت را نسبت به دیگر نرم افزارها دارا می باشند. این نکته را فراموش نکنید تنها ویدئو و تصاویری را می توانید دانلود کنید که به صورت عمومی منتشر شده اند.

نرم افزار InstaDownloader:

InstaDownloader یک از نرم افزارهای رایگان با محیط کاربری ساده است. برای کار با این نرم افزار اولین قدم کپی کردن آدرس ویدئو یا تصاویر است، بعد از کپی آدرس موردنظر وارد محیط نرم افزار می شوید و در کادر موجود در صفحه آدرس خود را وارد می کنید.

نرم افزار دانلود ویدیو اینستاگرام برای موبایل

نرم افزار دانلود ویدیو اینستاگرام برای موبایل

نرم افزار QuickSave:

اگر از آن دسته افرادی هستید که دائماٌ در حال کار با اینستاگرام هستید و دوست دارید هر ویدئو و تصاویری را در گالری موبایلتان ذخیره کنید نرم افزر QuickSave را از دست ندهید. برای دانلود ویدئو و تصاویر تنها کاری که باید انجام دهید، کپی کردن آدرس آن هست.

نرم افزار دانلود ویدیو اینستاگرام

نرم افزار دانلود ویدیو اینستاگرام

دانلود ویدئو اینستاگرام با ابزارهای آنلاین:

ابزارهای آنلاین وب سایت هایی هستند که به صورت رایگان این امکان را به کاربران میدهند که با وارد کردن لینک ویدئو (آدرس ویدئو) بتوانند ویدئو و تصویرهای خود را دانلود کنند.

سایت «igram.io»:

با استفاده از سایت «igram.io» بدون افت کیفیت ویدئوهای خود را دانلود کنید. از قابلیت های این وب سایت ، IGTV، دانلود تصاویر و دانلود آلبوم ها می باشد. تمام امکانات این وب سایت به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

برنامه دانلود ویدیو اینستاگرام

برنامه دانلود ویدیو اینستاگرام

سایت «save-insta.com»:

تنها در دو حرکت دانلود کنید، آدرس را کپی کنید و در کادر جای گذاری کنید. این سایت رایگان تمام امکانات را به صورت رایگان و بدون ثبت نام در اختیار فعالان اینستاگرام گذاشته است. سایت «save-insta.com» تمام ابزارهای دانلود از اینستاگرام را دارا می باشد. دانلود ویدئو، تصاویر تکی و آلبومی، عکس پروفایل، استوری و IGTV از ویژگی های این سایت می باشد، با استفاده از این سایت ویدئوهای خود را با بالاترین کیفیت دانلود و ذخیره کنید.