05
آوریل

تبلت ریلمی پد مینی با قیمت ۲۰۰ دلار رونمایی شد

تبلت ریلمی پد مینی با قیمت ۲۰۰ دلار رونمایی شد

تبلت ریلمی پد مینی با قیمت ۲۰۰ دلار رونمایی شد:ریلمی پد مینی تبلت پایین‌رده‌ی جدیدی است که از نمایشگر ۸٫۷ اینچ LCD و دوربین ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این محصول در دو رنگ به بازار عرضه می‌شود.

ریلمی پد مینی (Realme Pad Mini) سرانجام رسماً برای بازار فیلیپین رونمایی شد. این تبلت از نمایشگر ۸٫۷ اینچی LCD با وضوح ۱٬۳۴۰ در ۸۰۰ پیکسل برخوردار است و از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. به‌نوشته‌ی جی‌اس‌ام آرنا، ریلمی پد مینی به پردازنده‌ی Unisoc T616 مجهز است که در دسته‌ی پردازنده‌های پایین‌رده جای می‌گیرد و از واحد CPU هشت‌هسته‌ای به‌همراه واحد گرافیکی Mali-G57 MP1 استفاده می‌کند.

در کناره‌های این تبلت حاشیه‌های نسبتاً باریکی به چشم می‌خورد؛ اما حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر ضخیم‌تر هستند. ریلمی تبلت پد مینی را با دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی f/2.0 همراه کرده است که از فلاش LED بهره نمی‌برد. در بخش دوربین سلفی نیز، ریلمی پد مینی میزبان دوربین ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است.

مدل آبی ریلمی پد مینی / Realme Pad Mini نمایشگر و پنل پشتی

تبلت ریلمی از باتری ۶٬۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۸ وات استفاده و از فناوری شارژ معکوس نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات تبلت جدید ریلمی می‌توان به پشتیبانی از Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac و بلوتوث ۵٫۰ اشاره کرد. در لبه‌ی پایینی این دستگاه درگاه USB-C و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون به‌چشم می‌خورد. وزن ریلمی پد مینی ۳۷۲ گرم و ابعادش ۲۱۱٫۸ در ۱۲۴٫۴۸ در ۷٫۶ میلی‌متر است.

پنل پشتی ریلمی پد مینی / Realme Pad Mini در دست

تبلت ریلمی پد مینی با قیمت ۲۰۰ دلار رونمایی شد:علاقه‌مندان در فیلیپین می‌توانند ریلمی پد مینی را در رنگ‌های آبی یا خاکستری پیش‌خرید کنند. مدل مجهز به ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی این تبلت ۱۹۵ دلار و مدل مجهز به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن ۲۳۵ دلار قیمت دارد. گفتنی است برخی منابع می‌گویند ریلمی قصد دارد کانفیگ دیگری با ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و بدون پشتیبانی از LTE نیز عرضه کند.