04
آوریل

نسخه ۱۰۰ مرورگر مایکروسافت اج منتشر شد

نسخه ۱۰۰ مرورگر مایکروسافت اج منتشر شد

 

بنسخه ۱۰۰ مرورگر مایکروسافت اج منتشر شد:نسخه ۱۰۰ مرورگر مایکروسافت اج منتشر شد:ا گذشت دو هفته از انتشار مایکروسافت اج ۱۰۰ در کانال بتا، نسخه‌ی پایدار این به‌روزرسانی منتشر شد و اکنون دردسترس همه‌ی کاربران قرار گرفته است.

نسخه‌ی ۱۰۰ مرورگر مایکروسافت اج منتشر شد. این به‌روزرسانی شامل چند ویژگی جدید است که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به قابلیت پیش‌نمایش PDF اشاره کرد. این قابلیت هنگامی که یک فایل PDF را ازطریق مرورگر فایل یا اوت‌لوک باز کنید، پیش‌نمایشی از آن را به‌ سبک جدید و مبتنی‌بر اج نمایش می‌دهد.

به‌گزارش Thurrott، مایکروسافت اج با انتقال به نسخه‌ی ۱۰۰ مانند سایر مرورگرهای مبتنی‌بر کرومیوم برای اولین‌بار شماره‌ی نسخه‌ی سه‌رقمی خود را برای وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها ارائه می‌دهد. اوایل سال ۲۰۲۱، مایکروسافت مراحل آزمایشی این نسخه را آغاز کرد. بیشتر قابلیت‌های این مرورگر باید بدون مشکل کار کند؛ اما این احتمال وجود دارد که تغییر به نسخه‌ی ۱۰۰ باعث ایجاد برخی اشکالات شود. اگر با چنین مشکلاتی مواجه شدید، می‌توانید با استفاده از force-major-version-to-minor در edge://flags، نسخه‌ی این مرورگر را به‌طور دستی به ۹۹ تغییر دهید.

نسخه ۱۰۰ مرورگر مایکروسافت اج

مایکروسافت قصد دارد Skype Meet Now را با مرورگر اج ادغام کند

ینسخه ۱۰۰ مرورگر مایکروسافت اج منتشر شد:کی دیگر از ویژگی‌های اج ۱۰۰، سازگاری بهتر با مایکروسافت ۳۶۵ است. اکنون با بازکردن فایل‌ها از سرویس ذخیره‌سازی ابری مایکروسافت، برخی از برنامه‌های دسکتاپ مایکروسافت ۳۶۵ به‌طور خودکار راه‌اندازی می‌شوند. مدیران می‌توانند از خط‌مشی‌های مدنظر خود برای مدیریت این عملکرد استفاده کنند. ازنظر امنیتی نیز اج ۱۰۰ بهبود یافته است و اکنون با بهره‌گرفتن از Stack Protection در ویندوز ۸ و نسخه‌های جدیدتر این سیستم‌عامل، محافظت بیشتری دربرابر آسیب‌پذیری‌های مرتبط با حافظه ارائه می‌دهد.

نسخه ۱۰۰ مرورگر مایکروسافت اج منتشر شد:از دیگر قابلیت‌های اج ۱۰۰ می‌توان به پشتیبانی از فایل‌های PDF با امضای دیجیتال اشاره کرد. مدیران می‌توانند از PDFSecureMode استفاده کنند تا مرورگر اج بدون نیاز به افزونه‌ی خاصی، از امضای دیجیتال در فایل‌های PDF پشتیبانی کند. شایان‌ذکر است که گوگل نسخه‌ی ۱۰۰ مرورگر و سیستم‌عامل کروم را نیز منتشر کرده است.