اطلس سیستم بزرگترین ارائه دهنده خدمات آنتی ویروس در سراسر کشور
03
آوریل

پیکسل 6a گوگل ظاهراً طراحی‌ای شبیه به پیکسل 6 خواهد داشت

پیکسل 6a گوگل ظاهراً طراحی‌ای شبیه به پیکسل 6 خواهد داشت

پیکسل 6a گوگل ظاهراً طراحی‌ای شبیه به پیکسل 6 خواهد داشت:طبق گزارش منتشرشده، جعبه‌ی خرده‌فروشی پیکسل 6a گوگل نشان می‌دهد که این گوشی از نظر طراحی به پیکسل ۶ شباهت دارد.

گوگل در جریان کنفرانس I/O خود که احتمالاً ماه مه ۲۰۲۲ برگزار می‌‌‌شود، از پیکسل 6a پرده‌برداری خواهد کرد که گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی جدید این شرکت پس از پیکسل 5a سال ۲۰۲۱ است.

به‌نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، منبعی تأییدنشده تصویری را در فضای مجازی منتشر کرده و ظاهراً جعبه‌ی خرده‌فروشی پیکسل 6a گوگل (Google Pixel 6a) آینده را نشان می‌دهد. اگر این تصویر واقعی باشد، به‌نظر می‌رسد که گوگل به‌دنبال یکپارچه‌سازی زبان طراحی خود در سری گوشی‌های هوشمندش است؛ چراکه پیکسل 6a ظاهری کاملاً شبیه به پیکسل ۶ دارد و به پیکسل 5a و 4a هیچ شباهتی ندارد.

جعبه‌ی فاش‌شده‌ی پیکسل 6a گوگل

در پنل پشت همچنان ظاهر دوربین منحصربه‌فرد است. سری پیکسل a تاکنون از گوشی‌هایی با قیمت مناسب تشکیل شده و در مجموع عملکرد نسبتاً قابل قبولی دارند. در نهایت باید ببینیم که آیا این‌ بار تغییری اساسی در گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی جدید این شرکت، یعنی پیکسل 6a، شاهد خواهیم بود یا خیر.

گوگل احتمالاً همچنان در حال کار روی قابلیت تشخیص چهره برای سری پیکسل ۶ است

پیکسل 6a گوگل ظاهراً طراحی‌ای شبیه به پیکسل 6 خواهد داشت:از تصویر روی جعبه می‌توان دو دوربین و یک فلاش LED و همچنین نبود حسگر فوکوس خودکار لیزری و حفره‌ی میکروفون را تشخیص داد که از این جهت برای یک گوشی ارزان‌قیمت نباید غیرمنتظره باشد.

براساس افشای اطلاعات قبل، پیکسل 6a به صفحه‌نمایش ۶٫۲ اینچی OLED، دو دوربین ۱۲ مگاپیکسل و باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت مجهز خواهد شد. گفته می‌شود در این گوشی خبری از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نیست که از این جهت اولین گوشی پیکسل a به‌شمار می‌آید؛ اما به‌هیچ‌وجه تعجب‌آور نخواهد بود.