31
مارس

شیائومی پیپر بوک پرو ۲ با نمایشگر E-Ink و عمر باتری ۶ هفته‌ای معرفی شد

شیائومی پیپر بوک پرو ۲ با نمایشگر E-Ink و عمر باتری ۶ هفته‌ای معرفی شد

شیائومی پیپر بوک پرو ۲ با نمایشگر E-Ink و عمر باتری ۶ هفته‌ای معرفی شد:شیائومی کتاب‌خوان جدید خود موسوم به پیپر بوک پرو ۲ را رونمایی کرد. این دستگاه به نمایشگر E-Ink با تراکم ۳۰۰ پیکسل‌براینچ مجهز شده است.

شیائومی کتاب‌خوان الکترونیکی جدیدی به نام پیپر بوک پرو ۲ (Paper Book Pro II) معرفی کرد. به‌گفته‌ی شیائومی، این دستگاه جدید از نمایشگر ۷٫۸ اینچی E-Ink با پشتیبانی از قابلیت تنظیم دمای رنگ بهره می‌برد و تراکم پیکسلی آن 300ppi است.

به‌گزارش NoteBookCheck، شیائومی کتاب‌خوان پیپر بوک پرو ۲ را در چین رونمایی کرد؛ محصولی ۲۵۰ گرمی که از نمایشگر ۷٫۸ اینچی بهره می‌برد و ضخامت آن ۷ میلی‌متر است. وضوح صفحه‌نمایش این دستگاه ۱۴۰۴ در ۱۸۷۲ پیکسل است و از ۲۴ سطح روشنایی پشتیبانی می‌کند. علاوه‌براین، شیائومی تنظیمات دمای رنگ را در این محصول ارائه داده است که به کاربر اجازه می‌دهد رنگ محتوا را از بین طیف سرد و گرم تغییر دهد.

شیائومی پیپر بوک پرو ۲
  • نسخه 5G ردمی ۱۰، ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس و نوت ۱۱ اس برای بازارهای جهانی معرفی شد

شیائومی پیپر بوک پرو ۲ با نمایشگر E-Ink و عمر باتری ۶ هفته‌ای معرفی شد:پیپر بوک پرو ۲ از تراشه‌ی راک‌چیپ RK3566 بهره می‌برد؛ پردازنده‌ای که در PINE64 Quartz64 Model B نیز استفاده شده است. این تراشه از چهار هسته‌ی کورتکس A55 با فرکانس کاری ۲ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G52 2EE و ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد و سرعت اجرای فرامین روی آن درمقایسه‌با نسل قبل دو برابر شده است.

پیپر بوک پرو ۲ علاوه‌بر انواع فایل‌های کتاب‌های الکترونیکی، از فایل‌های PDD و TXT نیز پشتیبانی می‌کند. براساس گزارش‌ها، می‌توانید از این دستگاه در کارهای اداری برای مشاهده‌ی اسناد اکسل و ارائه‌های پاورپوینت نیز استفاده کنید. شیائومی اعلام کرده است این کتاب‌خوان جدید از باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و با هربار شارژ تا ۶ هفته می‌توان با آن کار کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌خوان جدید پیپر بوک پرو ۲ را در چین با قیمت ۱۸۸ دلار سفارش دهند. ناگفته نماند تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی جهانی این محصول هنوز مشخص نیست.

اطلس سیستم بزرگترین ارائه دهنده خدمات آنتی ویروس در سراسر کشور
https://windows20.ir/