نگاه نزدیک به آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو سبز رنگ
13
مارس

نگاه نزدیک به آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو سبز رنگ

نگاه نزدیک به آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو سبز رنگ : طبق اعلام اپل، از دیروز پیش‌فروش محصولات جدید این شرکت آغاز شده است. این پیش‌فروش صرفاً برای آیفون SE 3 یا آیپد ایر ۵ نیست؛ همانطور که احتمالاً می‌دانید در رویداد «Performance Peek» هفته‌ی گذشته، غول فناوری آمریکایی از مدل‌های جدید سری آیفون ۱۳ با رنگ سبز رونمایی کرد و تعداد رنگ‌های قابل عرضه برای مدل‌های غیر پرو را به عدد ۶ رساند. آیفون ۱۳ پرو مکس و پرو در حال حاضر در پنج رنگ برای فروش در احتیار کاربران قرار دارند و اکنون شما می‌توانید رنگ سبز جدیدترین پرچم‌دار اپل را نیز در سایت این شرکت سفارش دهید.

نگاه نزدیک به آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو سبز رنگ

نگاه نزدیک به آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو سبز رنگ : در حالی رنگ سبز مدل استاندارد آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی بسیار پررنگ و درخشان است، رنگ سبز مدل‌های پروی این گوشی‌ها درخشندگی دو مدل‌‌های مذکور را ندارد و کمی مایل به رنگ خاکستری نیز است. اما در مورد مشخصات فنی این گوشی‌های هوشمند باید بگوییم که اپل هیچ تغییری در آن‌ها ایجاد نکرده است.

باید یادآوری کنیم که مدل‌های پرو آیفون ۱۳ نخستین آیفون‌هایی به شمار می‌روند که همراه با نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتز LTPO راهی بازار شدند که حداکثر روشنایی آن‌ها به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد. اندازه‌ی نمایشگر این دو گوشی تفاوتی با نسل قبلی ندارد و خریداران دوباره با نمایشگرهای ۶/۱ و ۶/۷ اینچی روبه‌رو هستند. در پنل پشتی هم با دوربین‌های بزرگ‌تری سروکار داریم و به لطف چیپست پیشرفته‌ی A15، این دوربین‌ها از امکانات نرم‌افزاری بسیار جذابی بهره می‌برند.

همانطور که می‌دانید، اپل برای این گوشی‌ها فیلترهای جذاب‌تری را ارائه داده که با کمک عکاسی محاسباتی، جذابیت عکس‌ها را دوچندان می‌کنند. آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس در حالت ProRes قادر به فیلمبرداری ۴K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه هستند که در این حالت، تدوین‌گران بهتر می‌توانند ظاهر نهایی را کنترل کنند. یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب مربوط به فیلم‌برداری هم Cinematic Mode نام دارد که اساسا حالت پرتره را برای ویدیوها به ارمغان می‌آورد و پس‌زمینه‌ی سوژه‌های قرار گرفته در فوکوس را مات می‌کند.

نگاه نزدیک به آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو سبز رنگ

در مورد ظرفیت باتری این گوشی‌ها باید بگوییم که غول فناوری آمریکایی، به عمر باتری هم توجه ویژه‌ای نشان داده و باتری ۱۳ پرو حدود ۱/۵ ساعت بیشتر از ۱۲ پرو دوام می‌آورد و کاربران ۱۳ پرو مکس می‌توانند از حدود ۲/۵ ساعت عمر باتری بیشتر نسبت به ۱۲ پرو مکس بهره‌مند شوند. اکنون که شایعات و گمانه‌رنی‌های مربوط به نسل بعدی آیفون‌ها آغاز شده و بسیاری از کاربران منتظر سری آیفون ۱۴ هستند، باید دید عرضه‌ی رنگ جدیدی از سری آیفون‌ها ۱۳ می‌تواند نظر کاربران این شرکت موفق در حوزه‌ی فناوری را جلب کند یا نه.

اطلس سیستم بزرگترین ارائه دهنده خدمات آنتی ویروس در سراسر کشور
اطلس سیستم بزرگترین ارائه دهنده خدمات آنتی ویروس در سراسر کشور