07
مارس

شواهدی از تراشه اپل M2 پیش از رویداد Peek Performance به‌دست آمد

شواهدی از تراشه اپل M2 پیش از رویداد Peek Performance به‌دست آمد

شواهدی از تراشه اپل M2 پیش از رویداد Peek Performance به‌دست آمد:یکی از توسعه‌دهندگان شواهدی مبنی بر این موضوع مشاهده کرده است که اپل در حال آزمایش تراش‍ه‌ی M2 خود است.

همان‌طورکه مارک گرمن در آخرین خبرنامه‌ی خود در Power On گزارش می‌دهد، منبع توسعه‌دهنده‌ای به او اطلاع داده است که در هفته‌های اخیر، اپل در حال آزمایش تراشه‌ای با یک CPU ۸ هسته‌ای و یک پردازنده‌ی گرافیکی ۱۰ هسته‌ای در چندین مک‌ با آخرین نسخه‌ی بتا macOS است.

مک‌رومرز می‌نویسد داستان مشابهی قبل از رویداد متمرکز بر مک اپل در ماه اکتبر نیز رخ داد که در آن، نام تراشه‌های M1 Pro و M1 Max در لاگ برنامه‌ها مشاهده شد. تراشه‌ی سیلیکونی اپل M2 اولین به‌روزرسانی درخورتوجه سیلیکون سفارشی اپل در مک از زمان معرفی آن خواهد بود. اپل تراشه‌ی M1 را نوامبر ۲۰۲۰ رونمایی کرد و از آن زمان، نسخه‌های قدرتمندتری از این تراشه ازجمله M1 Pro و M1 Max معرفی شدند.

هرآنچه از رویداد «Peek Performance» اپل انتظار داریم

شواهدی از تراشه اپل M2 پیش از رویداد Peek Performance به‌دست آمد:گمان می‌رود تراشه‌ی M2 ابتدا به مک‌بوک‌پرو ۱۳ اینچی به‌روز شود و مک‌بوک ایر کاملاً بازطراحی‌شده راه پیدا کند. گرمن امروز گفت مک‌مینی جدیدی که انتظار می‌رود تراشه‌های M1 Pro و M1 Max داشته باشد، «آماده عرضه» است. گورمن افزود مک بوک پرو ۱۳ اینچی و آی‌مک جدید ممکن است «در نیمه‌ی اول سال» عرضه شوند.

همان‌طورکه شایعات و اطلاعات فاش‌شده قبلی اعلام کردند، انتظار می‌رود در رویداد Peek Performance آیفون SE جدید با همان طراحی ۴٫۷ اینچی مدل قبلی، اما با اتصال 5G و تراشه‌ای جدید معرفی شود. همچنین، شایعه شده است آیپد ایر جدیدی در این رویداد معرفی خواهد شد که به تراشه A15 و اتصال 5G مجهز است.