Super Device
28
فوریه

هواوی از Super Device برای اتصال سریع محصولات مختلف رونمایی کرد

مدت‌هاست هواوی روی ارتباط سریع و راحت دستگاه‌های مختلف با یکدیگر کار می‌کند تا کاربران بتوانند لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها، گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند را به هم متصل کنند. حالا این کمپانی در جریان کنگره جهانی موبایل 2022 از پکیج نرم افزاری Super Device (سوپر دیوایس) رونمایی کرده تا تجربه کاربری بهتری را در اختیار افراد قرار دهد.

سوپر دیوایس یک عبارت کلی برای قابلیت‌های ارتباطی میان هلث (Health) و فیتنس (Fitness)، اسمارت آفیس (Smart Office)، اسمارت هوم (Smart Home)، سرگرمی و مسافرت است.

عملکرد سوپر دیوایس هواوی

یکی از سرویس‌های هواوی که از Super Device بهره می‌برد، اسمارت آفیس است و همانطور که می‌توان از آن نام آن حدس زد، هدفش بهبود همکاری میان دستگاه‌های مختلف و افزایش عملکرد است. این قابلیت تمام دستگاه‌ها را درون یک تجربه مشترک و تکی بهم متصل می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اسمارت آفیس، عدم نیاز به استفاده از یک سیستم عامل مشترک است، بنابراین فرقی نمی‌کند دستگاه کاربر به ویندوز مجهز باشد یا سیستم عامل هارمونی هواوی.

سوپر دیوایس Super Device

شما می‌توانید از اپ‌های گوشی هوشندتان روی لپ‌تاپ ساخت هواوی با اشتراک‌گذاری صفحه گوشی روی دستگاه ویندوزی استفاده کنید، البته حداکثر می‌توان بطور همزمان سه اپ را باز کرد. امکان انتقال فایل‌ها با درگ اند دراگ یا همان کشیدن و رها کردن هم برای افراد فراهم شده است.

علاوه بر این، برخی برنامه‌هایی که روی اپ گالری موجود هستند هم می‌توانند با استفاده از موتور اپ HuaweiMobile روی محصولات ویندوزی اجرا شوند.

قابلیت سوپر دیوایس همچنین به افراد اجازه می‌دهد که لپ‌تاپ‌های هواوی را سریع‌تر و راحت‌تر به لوازم جانبی مانند ایربادهای بی‌سیم، اسپیکرها، کیبوردها و میکروفن‌های هواوی متصل کنند.

این اولین باری نیست که با چنین قابلیتی روبه‌رو می‌شویم، اما حالا هواوی با ارائه آن‌ها تحت یک پکیج نرم افزاری واحد می‌تواند تجربه کاربری مناسب‌تری را به افراد منتقل کند.

شرکت اطلس سیستم افق

فروشگاه آنتی ویروس نود 32