24
فوریه

اولین رندرهای CAD پیکسل 7 گوگل فاش شد

اولین رندرهای CAD پیکسل 7 گوگل فاش شد

اولین رندرهای CAD پیکسل 7 گوگل فاش شد:حدوداً هشت ماه پیش از زمانی که انتظار داریم شاهد عرضه سری پیکسل ۷ گوگل باشیم، اولین تصاویر از طراحی این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شده است. این تصاویر به ما نشان می‌دهند که باید چه انتظاراتی از نسل بعدی گوشی‌های هوشمند اهالی مانتین‌ویو داشته باشیم.

به‌گزارش فون‌آرنا، تصاویر مذکور به‌صورت رندرهای CAD هستند که افشاگری به نام xleaks7 آن‌ها را در فضای مجازی منتشر کرده است. بااین‌حال، به‌خاطر داشته باشید که این‌ رندرها رسمی و تأییدشده نیستند.

پیکسل ۷ چگونه خواهد بود؟

اولین رندرهای CAD پیکسل 7 گوگل فاش شد:با قضاوت براساس رندرهای فرضی منتشرشده، به‌نظر می‌رسد گوگل ظاهر پیکسل ۷ را زیاد تغییر نخواهد داد. البته این موضوع غافل‌گیرکننده نیست؛ زیرا این غول جستجو سال گذشته با معرفی Pixel 6 ظاهر جدیدی برای خط تلفن خود خلق کرد. درنتیجه، بعید به‌نظر می‌رسد که این طراحی به این زودی‌ها دستخوش تغییر زیادی شود.

باوجوداین، اگر با دقت بیشتری رندرهای منتشرشده را مشاهده کنید، متوجه برخی اصلاحات کوچک در طراحی آن می‌شوید. به‌نظر می‌رسد در نسل آینده برآمدگی میزبان دوربین‌ها ثابت می‌ماند؛ اما دوربین‌های درون آن شاید تغییر ‌کنند.

رندر فرضی پیکسل ۷ گوگل نمایشگر

همچنین، شاید گوگل پیکسل ۷ کمی کوچک‌تر از پیکسل ۶ باشد. ابعاد پیشنهادی آن ۱۵۵٫۶ در ۷۳٫۱ در ۸٫۷ میلی‌متر است که درمقایسه‌با ۱۵۸٫۶ در ۷۴٫۸ در ۸٫۹ میلی‌متر جمع‌وجورتر است.

جزئیات جدیدی در مورد پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو گوگل منتشر شدند

اولین رندرهای CAD پیکسل 7 گوگل فاش شد:علاوه‌براین، خطی در قسمت بالایی گوشی وجود دارد که در نگاه اول، می‌توان آن را با دکمه‌ای در این رندرها اشتباه گرفت؛ اما به‌احتمال زیاد یک آنتن 5G mmWave است. در پیکسل ۶، چنین بخشی وجود نداشت؛ به‌همین‌دلیل، دیدن آن در نسل جدید خوشایند خواهد بود.

رندر فرضی پیکسل ۷ گوگل پنل پشتی

رندرها نشان می‌دهند که ظاهراً باقی بخش‌های دستگاه تا حد زیادی مشابه نسل قبلی خواهد بود. حاشیه‌ها، اسکنر اثرانگشت، بلندگوها و دوربین جلو همگی مانند پیکسل ۶ هستند. البته این‌ها همگی اطلاعاتی هستند که از اولین افشای اطلاعاتی پیکسل ۷ به‌دست آورده‌ایم. اگر گوگل همان برنامه انتشار سال گذشته را دنبال کند، زمان زیادی برای یافتن اطلاعات بیشتر داریم.