ایرباد وایرلس سونی «لینک‌بادز» معرفی شد
21
فوریه

ایرباد وایرلس سونی «لینک‌بادز» معرفی شد

سونی به تازگی از یک ایرباد وایرلس جدید تحت عنوان لینک‌بادز –LinkBuds- پرده برداشت.

محصولی که از طراحی منحصر به‌فردی که سونی از آن به عنوان طراحی Open Ring نام برده، بهره می‌برد و قراراست با قیمت ۱۷۹.۹۹ دلار وارد بازار شود. سوراخ‌های‌های بزرگی که روی بدنه این ایرباد تعبیه شده، می‌تواند به کاربر کمک کند تا صدای محیطی بیشتری را بشنود.

در لینک‌بادز خبری از قابلیت حذف نویز فعال نیست و سونی برای آن دسته از کاربرانی که به این قابلیت اهمیت می‌دهند، ایرباد دیگر خود به نام WF-1000XM4 را پیشنهاد می‌دهد.

طراحی و ساخت این محصول به گونه‌ای است که سری‌های آن به راحتی در گوش فیت می‌شود. سونی برای این ایرباد، چهار سری با اندازه‌های مختلف را برای فیت شدن بهتر در گوشی درون جعبه محصول جای داده است.

درایور صوتی ۱۲ میلیمتری این لینک‌بادز از پردازنده V۱ که در مدل 1000XM4 به کار رفته، بهره می‌برد و قادر به ارائه صوتی باکیفیت است. برای کنترل و کار کردن با این محصول نیز به جای تپ کردن روی لینک‌بادز، می‌تواند روی قسمتی از پوست خود که جلوی گوشی قرار دارد، تپ کنید تا دستوراتی همچون توقف پخش، انتخاب موزیک بعدی و… اجرا شود.

سونی از این قابلیت تحت عنوان Wide Area Tap نام برده است. در خصوص طول عمر باتری نیز باید گفت که لینک‌بادز می‌تواند با یک بار شارژ، تا ۵.۵ ساعت را به طور مداوم کار کند.

کیس این ایرباد نیز قادر است تا ۱۲ ساعت به مدت زمان استفاده از این محصول اضافه کند. سونی همچنین اعلام کرد که لینک‌بادز از استاندارد IPX4 پشتیبانی می‌کند که مقاومت بدنه در برابر آب را نشان می‌دهد.

قابلیت دیگر این محصول، پشتیبانی از جفت شدن سریع یا همان Fast Pair برای اتصال به گوشی‌های اندروید و Swift Pair برای اتصال به سیستم‌های مجهز به ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ است.

طبق اعلام سونی، این محصول در رنگ‌های سفید و خاکستری تیره و با قیمت ۱۷۹.۹۹ دلار به دست مشتریان خواهد رسید.