14
فوریه

خرید و فروش آسان و امن ارزهای دیجیتال با اکس نوین

خرید و فروش آسان و امن ارزهای دیجیتال با اکس نوین

خرید و فروش آسان و امن ارزهای دیجیتال با اکس نوین:اگر به‌دنبال یک صرافی خوب و ایمن برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال هستید، بد نیست سری به وب سایت اکس نوین بزنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

با استفاده از خدمات اکس نوین می‌توانید به خرید و فروش حدود ۴۰ رمزارز معتبر بدون نیاز به حساب ارزی و با استفاده از ریال بپردازید. علاوه‌بر‌این، در اکس نوین همه معاملات به‌صورت خودکار انجام می‌شوند و شما می‌توانید به‌صورت آنی موجودی خود را به تومان برداشت کنید.

همچنین، شما می‌توانید ما را به دوستان خود معرفی و از اکس نوین پاداش دریافت کنید. بدین‌ترتیب، موجودی حساب خود را افزایش خواهید داد. با استفاده از خدمات و پشتیبانی شبانه‌روزی اکس نوین، دیگر نیازی نیست که از بابت ایجاد مشکل در معاملات یا نیافتن پاسخ یک پرسش نگران باشید؛ زیرا به‌راحتی در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار و مشکل خود را برطرف کنید.

اکس نوین

معیارهای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

امروزه، تعداد صرافی‌های آنلاین ایرانی در حوزه ارزهای دیجیتال، روز‌به‌روز در حال افزایش است؛ به‌همین‌دلیل، معامله‌گران همواره با یک چالش رو‌به‌رو هستند: چگونه می‌توان بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی را انتخاب کرد؟

امنیت

برای اینکه از امن‌بودن یک صرافی مطمئن شوید، ابتدا باید دقت کنید که چه فرایندی برای عضویت در آن طی خواهد شد. معمولاً صرافی‌های آنلاینی که احراز هویت ندارند، امنیت کمتری را فراهم می‌کنند؛ زیرا ناشناس‌بودن هویت خریدار و فروشنده می‌تواند زمینه لازم را برای کلاه‌برداری فراهم کند.

علاوه‌بر‌این، باید دقت کنید که این صرافی از چه شیوه‌ای برای نگه‌داری از دارایی ارزهای دیجیتال شما استفاده می‌کند. صرافی‌هایی که از شیوه‌های ذخیره‌سازی سرد استفاده می‌کنند، معمولاً ایمنی بسیاری در نگه‌داری پول دارند؛ زیرا استفاده از این شیوه، احتمال هک‌شدن و از‌دست‌رفتن دارایی‌ها را کاهش می‌دهد.

اعتبار صرافی

اعتبار صرافی و اینکه چه تعداد کاربر در حال استفاده از آن هستند، یکی از مهم‌ترین معیارها در انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال است. در زمان انتخاب، شما باید نظرات کاربران را هم بررسی و با افرادی مشورت کنید که پیش‌از‌این از خدمات صرافی موردنظر استفاده کرده‌اند.

همچنین، سابقه فعالیت صرافی و حجم معاملاتی را بررسی کنید که به‌طور روزانه در آن انجام می‌شود. برای اینکه در دام کلاه‌برداران نیفتید، بهتر است صرافی را انتخاب کنید که شناخته‌شده است و بیشتر افراد کار با آن را توصیه می‌کنند.

ساده‌بودن مراحل ثبت‌نام و استفاده از پلتفرم‌های معاملاتی

یکی از مهم‌ترین مراحلی که باید در فرایند ثبت‌نام یک صرافی معتبر وجود داشته باشد، احراز هویت ثبت‌نام‌کنندگان و دارندگان حساب کاربری است. تأیید مشتری و هویت او باعث می‌شود که از بسیاری از کلاه‌برداری‌ها و پول‌شویی‌ها جلوگیری شود. صرافی‌هایی که هویت مشتریان خود را مخفی نگه می‌دارند، معمولاً حجم زیادی از بازار را دراختیار ندارند؛ به‌همین‌دلیل، امکان انجام معامله‌ های حرفه‌ای در آن‌ها وجود ندارد.

به‌علاوه، باید این فرایند تاحدممکن مدت کوتاهی طول بکشد تا شما بتوانید در کوتاه‌ترین زمان فعالیت خود را در بازار خرید ارز دیجیتال آغاز کنید. ما در اکس نوین تلاش می‌کنیم تا فرایند احراز هویت را در کمتر از ۲۴ ساعت انجام دهیم و شما را برای طی‌کردن این مرحله معطل نگه نداریم.

اکس نوین

داشتن پشتیبانی ۲۴ ساعته

با استفاده از این امکان، شما می‌توانید به‌صورت دائمی با مسئولان صرافی در ارتباط باشید و سؤالات و ابهامات خود را مطرح کنید. همچنین، صرافی‌هایی که پشتیبانی ۲۴ ساعته را ارائه می‌دهند، درصورت بروز مشکل، می‌توانند در مدت بسیار کوتاهی آن را برطرف کنند.

کارمزد پایین خرید و فروش

برخی از صرافی‌ها خود در نقش خریدار و فروشنده ظاهر می‌شوند و به‌طور مستقیم معامله را با مشتریان خود انجام می‌دهند؛ اما در برخی از موارد، صرافی تنها بک بازار معاملاتی و پلتفرمی برای دسترسی خریداران و فروشندگان به یکدیگر است. صرافی‌های نوع دوم معمولاً کارمزد کمتری را دریافت می‌کنند.

ما در اکس نوین تمامی خدمات را با پایین‌ترین کارمزد به شما ارائه می‌دهیم. این کارمزد هم از خریدار و هم از فروشنده دریافت می‌شود. نکته مهم اینجا است که هرچه حجم معاملات شما در یک روز بیشتر باشد، کارمزد کمتری از شما دریافت خواهد شد. در بیشترین حالت، اکس نوین حدود ۰.۳۳ درصد از ارزش معامله را به‌عنوان کارمزد دریافت خواهد کرد.

پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متنوع

در زمان انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی، باید دقت کنید که این صرافی نباید فعالیت شما را به چند ارز دیجیتال محدود کند. شما باید بتوانید انواع ارزهای دیجیتال قدیمی و جدید را با استفاده از صرافی‌های آنلاین خرید و فروش کنید؛ زیرا تجربه ثابت کرده است که در بسیاری از موارد، خرید و فروش ارزهای دیجیتال جدید نسبت به خرید بیت کوین و اتریوم، خیلی سریع‌تر می‌توانند شما را به سوددهی برسانند. ما در اکس نوین این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم که ۴۰ رمزارز معتبر را ازطریق این پلتفرم معامله کنید.

نحوه قیمت‌گذاری و شکاف‌های قیمتی

خرید و فروش آسان و امن ارزهای دیجیتال با اکس نوین:اگر شکاف قیمتی یا اختلاف میان قیمت خرید و قیمت فروش ارز دیجیتال در صرافی زیاد باشد، باید نتیجه بگیرید که فرایند قیمت‌گذاری توسط خود صرافی انجام می‌شود. به‌همین‌دلیل، بهتر است که در این صرافی‌ها فعالیت نکنید و به‌جای آن‌ها باید به‌سراغ صرافی‌هایی بروید که امکان قیمت‌گذاری را برای کاربران فراهم کرده‌اند. در‌عین‌حال، متخصصان صرافی هم بر این قیمت‌گذاری نظارت می‌کنند و درنهایت قیمتی منطقی و منصفانه را ارائه می‌دهند.

برای مثال، در اکس نوین دو امکان برای معامله ارزهای دیجیتال برای شما فراهم شده است. با استفاده از خدمت اول که سفارش قیمت‌دار نام دارد، شما می‌توانید قیمت را برای مقدار ارز دیجیتالی که قصد خرید یا فروش آن را دارید، تعیین کنید.