10
فوریه

سری گلکسی اس ۲۲ از روشن‌ترین و دقیق‌ترین نمایشگر اولد بهره می‌برند

سری گلکسی اس ۲۲ از روشن‌ترین و دقیق‌ترین نمایشگر اولد بهره می‌برند

سری گلکسی اس ۲۲ از روشن‌ترین و دقیق‌ترین نمایشگر اولد بهره می‌برند:پرچم‌داران سری گلکسی اس ۲۲ سرانجام در مراسم شب گذشته رسماً معرفی شدند. این گوشی‌ها از دقیق‌ترین و روشن‌ترین نمایشگر اولد بهره می‌برند.

یکی از قابلیت‌های گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ که در مراسم آنپکد دیشب ما را غافل‌گیر نکرد، نمایشگر این محصولات بود، زیرا مدتی قبل گزارش‌هایی در‌ مورد سطح روشنایی بهبودیافته‌ی نمایشگر این پرچم‌داران منتشر شده بود. در هر ‌حال تأیید رسمی این ویژگی نکته‌ی مثبتی محسوب می‌شود.

به گزارش سم‌موبایل، سری گلکسی اس ۲۲ از صفحه‌نمایش روشن‌تری نسبت به نسل قبلی خود بهره می‌برند. در‌ واقع مدل پایه‌ی گلکسی اس ۲۲ از همان سطح روشنایی ۱۰۰۰ تا ۱۳۰۰ نیت بهره می‌برد که از این بابت شبیه گلکسی اس ۲۱ است اما سطح روشنایی در دو مدل گلکسی اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا بهبود یافته است.

بهره بردن از صفحه‌نمایشی که بتواند در شرایط نوری فضای باز محتوا را بدون مشکل نشان دهد بسیار فوق‌العاده است. البته نکته‌ی مهم این است بالا بودن سطح روشنایی همیشه بهترین کیفیت تصویر را تضمین نمی‌کند و شاید در برخی موارد بازتولید و دقت نمایش رنگ را تحت‌تأثیر قرار دهد.

سری گلکسی اس ۲۲ از روشن‌ترین و دقیق‌ترین نمایشگر اولد بهره می‌برند:سری گلکسی اس ۲۲ این مشکلات را از‌ طریق فناوری موسوم‌ به ویژن بوستر (Vision Booster) کاهش می‌دهد. هدف از این فناوری این است که ابتدا سطوح روشنایی محیط را تجزیه‌وتحلیل کرده و سپس نوع رنگ تصویر مجدد تنظیم شود و در عین‌ حال روشنایی صفحه به‌نحوی تنظیم شود که دقت رنگ حتی در مناطق بسیار روشن همچنان حفظ شود.