08
فوریه

اولین آکادمی توسعه دهندگان خاورمیانه اپل در عربستان

atlas32.ir

اولین آکادمی توسعه دهندگان خاورمیانه اپل در عربستان : در اقدامی بی سابقه اولین آکادمی توسعه دهندگان خود را در منطقه ی خاورمیانه و شمال آفریقا،برپا کرد

یک آکادمی مخصوص دختران با انگیزه!!

این مرکز آموزشی که در ریاض پایتخت عربستان سعودی قرار دارد،در هفته گذشته کار خود را آغاز کرد و برای جذب دانش آموزان دختر فراخوان داده است.

این دانش آموزان قرار است در زمینه ی برنامه نویسی،طراحی و وسایل الکترونیکی آموزش ببیند و در شرکت اپل استخدام شوند.

ااولین آکادمی توسعه دهندگان خاورمیانه اپل در عربستان :انتظار می‌رود که سالانه 600 نفر در برنامه‌های آموزشی این مرکز شرکت کنند. از جمله برنامه‌های آکادمی توسعه‌دهندگان اپل می‌توان به دوره 30 روزه آشنایی با اصول پایه و دوره 10 ماهه آموزشی اشاره کرد. علاقه‌مندان علاوه بر آشنایی با اصول کدنویسی با طراحی، بازاریابی، مدیریت پروژه و کارآفرینی آشنا می‌شوند. 70 درصد مربیان این مرکز را زنان تشکیل می‌دهند.

«سوزان پریسکات»،معاون آموزشی و بازاریابی اپل گفته است: «ما در اپل تعهد داریم اطمینان یابیم که همه مردم ابزارها و منابع لازم برای رشد و پیشرفت در اقتصاد اپلیکیشن‌ها را داشته باشند و بخشی از این تحول باشند. مفتخریم که از طریق قدرت فناوری و نوآوری رهبران تازه‌ای را برای فرصت‌های شغلی و کارآفرینی جدید آماده کنیم.»

اولین آکادمی توسعه دهندگان خاورمیانه اپل در عربستان: «عهود محمد النایل»، رئیس آکادمی اپل در ریاض می‌گوید: «ما هم مثل همه آکادمی‌های توسعه‌دهنده اپل در سراسر دنیا بر توانمندسازی دانشجویان برای مشارکت فعال و بهره‌وری از صنعت اپلیکیشن‌ها تمرکز داریم. هدف ما این است که به برترین مرکز آموزشی زنان توسعه‌دهنده iOS تبدیل شویم و از آن‌ها در راه تبدیل شدن به کارآفرینان فعال و موثری حمایت کنیم که قرار است فرآیند تحول دیجیتال عربستان را هدایت کنند.»