گوگل قالب جدیدی برای جیمیل ارائه می کند
03
فوریه

گوگل قالب جدیدی برای جیمیل ارائه می کند

گوگل قصد دارد از هفته آینده قالب جدیدی برای جیمیل ارائه بکند که آن را سرویس‌های گوگل میت، گوگل چت و گوگل اسپیس یکپارچه خواهد کرد و کاربران همه این‌ها را در یک صفحه مشاهده خواهند کرد.گوگل قالب جدیدی برای جیمیل ارائه می کند

این طراحی جدید جیمیل قرار است تا آخر سه ماهه دوم امسال تبدیل به استاندارد بشود و همه کاربران قادر به استفاده از آن خواهند بود.

جیمیل

گوگل گفته است که از تاریخ ۸ فوریه کاربران جیمیل نوتیفیکیشنی را مشاهده خواهند کرد که از آن‌ها درخواست کرد قالب جدید را امتحان بکنند. قالب جدید تقریبا مشابه قالب فعلی خواهد بود، اما سایر سرویس‌ها که در بالا به آن‌ها اشاره شد در سمت چپ صفحه نمایش داده خواهند شد.

به این ترتیب، کاربران قادر به دیدن اطلاعات خود در سرویس‌های گوگل میت، گوگل چت و گوگل اسپیس خواهند بود و از طریق نوار جستجوی نیز این اطلاعات قابل‌دسترسی خواهند بود. گوگل از ماه آوریل امسال، این قالب را به‌صورت پیش‌فرض برای جیمیل ارائه خواهد کرد و کاربران تا آخر سه ماهه دوم ۲۰۲۲ قادر به بازگردان آن به حالت قدیمی خواهند بود. از این تاریخ به بعد، قالب جدید تبدیل به قالب استاندارد جیمیل خواهد شد و امکان تغییر آن وجود نخواهد داشت.

چگونه بر روی کامپیوتر یا تلفن همراه وارد حساب Gmail خود شوید؟

  • می توانید رایانه یا تلفن همراه خود را طوری تنظیم کنید که به طور خودکار هر زمان که مرورگر خود را باز کردید یا به سایت Gmail رفتید، وارد حساب Gmail خود شوید.
  • اگر از حساب Gmail خود خارج شدید، ورود مجدد به حساب کاربری تا زمانی که کلمه عبورتان را بدانید، سریع و آسان خواهد بود.
  • ورود یا خروج از حساب Gmail در یک دستگاه، باعث وارد یا خارج شدن شما از حساب Gmail در سایر دستگاهها نمی شود، بنابراین هنگام استفاده از رایانه های عمومی یا مشترک، در پایان کار حتماً از حساب کاربری خود خارج شوید.گوگل قالب جدیدی برای جیمیل ارائه می کند