31
ژانویه

تصاویر قاب‌های خانواده گلکسی اس ۲۲ فاش شد

تصاویر قاب‌های خانواده گلکسی اس ۲۲ فاش شد

 

تصاویر قاب‌های خانواده گلکسی اس ۲۲ فاش شد:با نزدیک‌شدن به تاریخ معرفی سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ، همچنان افشای اطلاعات و شایعات فراوانی درباره‌ی دستگاه‌های آینده‌ی ‌آن را شاهد هستیم. پس از افشاگری عظیمی که تمام مشخصات مهم نسل بعدی گوشی‌های اندرویدی سامسونگ را فاش کرد، اکنون تصاویر قاب‌های واقعی این دستگاه‌ها ظاهر شد‌ه‌اند.

به‌گزارش فون‌آرنا، تصاویر فا‌ش‌شده اطلاعاتی اجمالی از طراحی محافظ‌های گوشی‌های هوشمند آینده‌ی سامسونگ دراختیار ما قرار می‌دهند. براساس مطالب منتشر‌شده، قاب چرمی برای هر دو پرچم‌دار گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس فروخته خواهد شد که علاوه‌بر محافظت از دستگاه، آن را زیبا‌تر می‌کنند.

همچنین، به‌نظر می‌رسد مدل اولترا کاور Smart Clear View با بریدگی مربعی برای نمایشگر همیشه‌روشن گوشی داشته باشد. این نوع طراحی امکان دسترسی به اعلان‌ها و ساعت و سایر اطلاعات را در هنگام بسته‌بودن قاب گوشی فراهم می‌کند.

قاب Smart View گلکسی اس ۲۲ سامسونگ اولترا

کاور سیلیکونی

تصاویر قاب‌های خانواده گلکسی اس ۲۲ فاش شد:کاور سیلیکونی کلاسیک سامسونگ بازگشته است و بیشترِ شما از قبل با ویژگی‌های شیک آن آشنا هستید. چنین قابی می‌تواند با محافظت دستگاه گران‌قیمت شما دربرابر خط‌و‌خش، حداقل حجم را به گوشی اضافه کند. به‌علاوه، سبک است و از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و به تمام پورت‌ها، کنترلر‌ها و کانکتورها دسترسی آسان دارد. رنگ‌هایی که سامسونگ معمولاً با این قاب‌ها ارائه می‌دهد، بسیار زیبا و منحصر‌به‌فرد هستند. گزینه‌ی رنگ اسطوخودوسی آن نمونه‌ای عالی است و طبق اطلاعات به‌دست‌آمده، سه رنگ دیگر نیز وجود خواهد داشت که شامل مشکی، قرمز (بورگوندی) و سبز زیتونی می‌شود. قیمت موردانتظار باید حدود ۲۹٫۹۹ دلار باشد.

کاور سیلیکونی گلکسی اس ۲۲ اولترا

کاور Smart LED View

یکی دیگر از کلاسیک‌های مجموعه‌ی سامسونگ، کاور Smart LED View است که امکانات منحصربه‌فردی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با قراردادن گوشی هوشمند خود درون آن، بدون نیاز به باز‌کردن در پوششی قاب، به اعلان‌ها و برخی داده‌های اولیه دسترسی داشته باشید. صفحه‌نمایش LED موجود در داخل کیس طراحی یکپارچه‌ با ماتریس نقطه‌ای جالبی دارد. رنگ‌های آن‌ خاکستری و مشکی هستند؛ اما نگران نباشید؛ زیرا از داشتنش خسته نخواهید شد. قیمت این محصول احتمالاً از ۵۹٫۹۹ دلار شروع می‌شود.

کاور Smart LED View گلکسی اس ۲۲ اولترا

قاب Clear Standing

کاور Clear Standing یکی دیگر از قاب‌‎های گلکسی شناخته‌شده و دوست‌داشتنی سامسونگ است. نه‌تنها رنگ اصلی گوشی را نشان می‌دهد؛ بلکه از آن محافظت می‌کند. همچنین، بخشی برای آن تعبیه شده است که می‌تواند دستگاه را به‌صورت ایستاده نگه دارد تا بتوانید گوشی را جایی قرار دهید و به‌راحتی فیلم تماشا کنید. انتظار می‌رود قیمت این کاور از حدود ۲۹٫۹۹ دلار آغاز شود.

قاب Protective Standing گلکسی اس ۲۲ اولترا

قاب Protective Standing

اگر می‌خواهید گلکسی اس ۲۲ اولترای شما از حداکثر محافظت برخوردار باشد، این کیس برای شما مناسب است. قاب مدنظر به‌گونه‌ای طراحی شده که دستگاه را دربرابر هرگونه آسیبی محافظت می‌کند. قیمت این محصول نیز حدود ۲۹٫۹۹ دلار است.

قاب Protective Standing گلکسی اس ۲۲ اولترا

قاب محافظ Olixar ArmourDillo (سازنده‌ی شخص ثالث)

قاب مذکور از بدنه‌ای با دو لایه مختلف بهره می‌برد و اسکلت بیرونی پلی‌کربنات مقاومی دربرابر ضربه‌ی سخت در خارج و پلیمر سبک وزن TPU برای جذب ضربه‌های ناشی از ضربه و سقوط در داخل وجود دارد. طراحی این نوع کیس بسیار تهاجمی است و اگر طرفدار چنین مدل‌هایی هستید، Olixar ArmourDillo بهترین گزینه برایتان است.

قاب محافظ Olixar ArmourDillo گلکسی اس ۲۲ اولترا (سازنده شخص ثالث)

قاب LoveCases Gel Blue Butterfly (سازنده‌ی شخص ثالث)

کیس پروانه‌ای جدید می‌تواند به گوشی هوشمند شما زیبایی ببخشد؛ اما مانند گزینه‌ی قبلی قدرتمند نیست. قاب LoveCases بسیار باریک و جمع‌و‌جور و از پلی‌کربنات ضدلغزش ساخته شده است. بدنه‌ی آن به‌جز پروانه‌ها، شفاف و بی‌رنگ است که می‌تواند ترکیبی بسیار منحصر‌به‌فرد با رنگ‌های گلکسی اس ۲۲ اولترا خلق کند.

قاب LoveCases Gel Blue Butterfly (سازنده شخص ثالث)

مشخصات کامل‌تری از گلکسی S22 اولترا سامسونگ فاش شد

تصاویر قاب‌های خانواده گلکسی اس ۲۲ فاش شد:با نگاه به تصاویر قاب‌های فاش‌شده، متوجه می‌شویم اطلاعات قبلی که تاکنون از گوشی‌های سامسونگ منتشر شده‌اند، درست هستند. برای مثال، همان‌طورکه در افشاگری‌های قبلی گفته شده بود، قاب گلکسی اس ۲۲ اولترا شباهت زیادی به طراحی گلکسی نوت دارد. افزون‌براین، مدل‌های پایه و پلاس شیوه‌ی قرارگیری دوربین‌های پشتی را از نسل گذشته‌ خود به‌ارث می‌برند.

طبق تیزر اخیر سامسونگ، انتظار می‌رود سری گلکسی S22 در ۹ فوریه رونمایی شود؛ اما علاقه‌مندان می‌توانند از همین حالا مکانی برای پیش‌خرید مدل محبوب خود رزرو و اعتبار فروشگاهی ۵۰ دلاری را برای سایر محصولات سامسونگ دریافت کنند.