30
ژانویه

تراشه امنیتی جدید سامسونگ اسکنر اثرانگشت را به کارت‌های پرداخت اضافه می‌کند

تراشه امنیتی جدید سامسونگ اسکنر اثرانگشت را به کارت‌های پرداخت اضافه می‌کند

تراشه امنیتی جدید سامسونگ اسکنر اثرانگشت را به کارت‌های پرداخت اضافه می‌کند:سامسونگ تراشه‌ی امنیتی شناسایی اثرانگشت را برای کارت‌های پرداخت، شناسه کارمندان و… ساخته است. این محصول حسگر اثر‌انگشت و المان امن و پردازنده ایمن را ترکیب می‌کند.

به‌گزارش گیزموچاینا، سامسونگ الکترونیکس چندی پیش اولین تراشه‌ی امنیتی شناسایی اثرانگشت همه‌کاره را برای کارت‌های پرداخت با نام S3B512C معرفی کرد. تراشه‌ی امنیتی یکپارچه موجود در کارت می‌تواند اطلاعات بیومتریک را به‌کمک حسگر اثر انگشت بخواند، داده‌های رمزگذاری‌شده را با فناوری المان امن (Secure Element) نفوذناپذیر ذخیره و احراز هویت کند و تجزیه‌و‌تحلیل اطلاعات را انجام دهد. بدین‌ترتیب، ساخت کارت با اثرانگشت بسیار آسان می‌‌شود.

ترکیب فعالیت‌های مجزای یادشده در یک تراشه به تولیدکنندگان کارت کمک می‌کند تا تعداد تراشه‌های لازم را کاهش دهند و فرایند طراحی را برای کارت‌های پرداخت بیومتریک بهینه کنند. کارت‌هایی که از تراشه‌ی جدید سامسونگ بهره می‌برند، امکان پرداخت سریع‌تر و مطمئن‌تر را فراهم می‌کنند و درنتیجه، احتمال کلاه‌برداری در تراکنش‌ها با کارت‌های سرقت‌شده نیز کاهش درخورتوجهی پیدا می‌کند.

عملکرد تراشه امنیتی سامسونگ برای کارت‌های پرداخت

اطلاعات اثرانگشت رمزگذاری‌شده در فناوری المان امن که تأییدیه‌ی EMVCo و +CC EAL 6 را دریافت کردند، ذخیره می‌شوند. دستورالعمل شناسایی اثرانگشت اختصاصی با پردازنده امن کار می‌کند تا هویت کاربر را با امنیت و دقت زیاد تأیید کند.

افزون‌براین، فناوری ضد‌جعلی وجود دارد که از تلاش کاربران غیرمجاز برای دورزدن سیستم امنیتی به‌کمک ابزارهایی مانند اثرانگشت ساختگی جلوگیری می‌کند. کنی هان، معاون بازاریابی System LSI در سامسونگ الکترونیکس گفت:

تراشه امنیتی جدید سامسونگ اسکنر اثرانگشت را به کارت‌های پرداخت اضافه می‌کند:S3B512C ترکیبی از حسگر اثرانگشت و المان امن (SE) و پردازنده امن را به‌اضافه لایه‌ای از احراز هویت و امنیت در کارت‌های پرداخت فراهم می‌کند. این تراشه عمدتاً برای کارت‌های پرداخت طراحی شده است؛ اما می‌تواند در کارت‌هایی مانند کارت شناسایی دانشجویی، کارمندی، کارت عضویت یا دسترسی به ساختمان نیز استفاده شود که به احراز هویت بسیار امن نیاز دارند.