30
دسامبر

شیائومی نسل جدید ایرباد Mi True Wireless 3

شیائومی نسل جدید ایرباد Mi True Wireless 3 را به‌نمایش گذاشت

شیائومی نسل جدید ایرباد Mi True Wireless 3:شیائومی دیروز نسل جدیدایرباد Mi True Wireless 3 را در پوستری به‌نمایش گذاشت. این محصول به‌زودی در چین عرضه خواهد شد.

شیائومی ساعاتی پیش‌ از رونمایی نسل آینده پرچمداران خود، پوستری از ایرباد جدیدش در حساب رسمی Weibo خود به‌اشتراک گذاشت که آن را در رنگ مشکی نمایش می‌دهد.

به‌گزارش گیزموچاینا، محصول جدید شیائومی شباهت‌های ظاهری بسیاری با بادز ۳ پرو در کیس و سری گوشی دارد. به‌عبارت‌دیگر، Mi True Wireless 3 ممکن است مانند بادز ۳ پرو، ساقه‌ای کوتاه داشته باشد.

mi-true-wireless-3

ردمی بادز ۳ پرو با قیمت ۶۰ دلار عرضه می‌شود

شیائومی نسل جدید ایرباد Mi True Wireless 3:ایرباد جدید شیائومی امروز در رویداد رونمایی گوشی‌های سری ۱۲ این شرکت معرفی خواهد شد و هنوز جزئیات بیشتر و دقیق‌تری درباره‌ی آن در دست نیست؛ اما نوشته‌های روی پوستر حاکی از آن است که Mi True Wireless 3 صدایی با کیفیت HiFi را برای تجربه‌ی صوتی بهبود‌یافته‌ ارائه می‌دهد و با «قابلیت کاهش نویز در سطح پرچم‌دار» عرضه خواهد شد. به‌عبارت‌دیگر، این محصول به فناوری حذف نویز فعال یا کاهش نویز پیشرفته مجهز است.

فناوری HiFi، مخفف High Fidelity، به‌معنی دقت درخورتوجه سیستم صوتی هنگام انتقال سیگنال صوتی است؛ یعنی سیستم صوتی مجهز به فناوری HiFi بدون ایجاد کمترین تغییری، سیگنال صوتی را به شنونده تحویل می‌دهد.