28
دسامبر

اپل در حال ساخت آیمک تمام شیشه‌ای است

اپل در حال ساخت آیمک تمام شیشه‌ای است

اپل در حال ساخت آیمک تمام شیشه‌ای است:شرکت اپل به تازگی در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری آمریکا، پتنتی مربوط به آیمک تمام شیشه‌ای را ثبت کرده است. طراحی این دستگاه نشان می‌دهد که اپل در حال کار کردن روی یکی از مهیج‌ترین مفاهیم برای آیمک آینده است.

آیمک تمام شیشه‌ای اپل احتمالا مجهز به نمایشگری است که به محفظه شیشه‌ای متصل شده تا خروجی بصری ارائه کند. همچنین این دستگاه دارای کیبورد متصل به محفظه شیشه‌ای است و برای تشخیص ورودی پیکربندی شده است.

اپل توضیح می‌دهد که این محفظه شیشه‌ای می‌تواند با مواد شفاف، پوشش داده شود، رنگ شده یا برای یک قطعه غیرشفاف ساخته شده باشد. قطعات نیمه‌شفاف احتمالا با تولید یک ماده زمینه‌ای یا سطح مات روی یک ماده شفاف شکل می‌گیرند. ممکن است مواد نیمه شفافی مثل پلیمرها و سرامیک‌های نیمه شفاف یا موارد مشابه استفاده شوند.

این محفظه شیشه‌ای احتمالا قابلیت‌هایی دارد که می‌تواند عملکردهای ورودی و خروجی متنوعی را فعال کند. برای مثال، قطعه انتقال نور در محفظه شیشه‌ای ممکن است قوی باشد و مقاومت بالایی در برابر خراش داشته باشد و احتمالا سطحی با حس لمسی برتر در مقایسه با سایر اجزا ارائه دهد.

در شکل پایین آیمک تمام شیشه‌ای مشاهده می‌شود که مجهز به نمایشگر OLED یکپارچه شده با  کیبورد است و جایگاهی برای قرار گرفتن دست‌ها در سمت راست و چپ وجود دارد که مشابه ساختار ترک‌پد است. قسمت پشت دستگاه، محل قرار گرفتن پورت‌ها و بلندگو است.

اپل در حال کار کردن بر آیمک تمام شیشه‌ای هیجان‌انگیز است

اپل در حال ساخت آیمک تمام شیشه‌ای است:چندین مورد پتنت مشابه دیگر را اپل ثبت کرده است. یکی از این موارد دستگاه الکترونیکی است که بخش بالایی آن اولین ناحیه مسطح از سطح پیوسته را تعریف می‌کند. سپس قسمت پایینی و بخش انتقال یک ناحیه مقعر و منحنی از این سطح پیوسته را تعریف می‌کند.

اپل مدت‌ها است که در تلاش برای ساخت محصولاتی تمام شیشه‌ای است؛ تا پیش از این اطلاعاتی در مورد تلاش اپل برای رونمایی از آیفون تمام شیشه‌ای نیز منتشر شده بود، با این حال اپل هرگز چنین محصولاتی را تابه‌امروز آماده عرضه به بازار نکرده است.