23
دسامبر

گلکسی A53 سامسونگ در نسخه‌های مجهز به تراشه اگزینوس و اسنپدراگون عرضه می‌شود

گلکسی A53 سامسونگ در نسخه‌های مجهز به تراشه اگزینوس و اسنپدراگون عرضه می‌شود

گلکسی A53 سامسونگ در نسخه‌های مجهز به تراشه اگزینوس و اسنپدراگون عرضه می‌شود:براساس گزارشی جدید، گلکسی A53 به‌دلیل کمبود جهانی تراشه در دو نسخه‌ی مجهز به تراشه‌ی اگزینوس و اسنپدراگون عرضه خواهد شد.

سامسونگ اخیرا با مشکلات زنجیره‌ی تأمین در گوشی‌های هوشمندش مواجه شده است. این مشکلات از کمبود مداوم جهانی تراشه به‌وجود آمده است و به‌نظر می‌رسد که حتی روی گلکسی A53 آینده نیز تأثیر بگذارد. بااین‌حال، گزارش‌های جدیدی نشان می‌دهند که سامسونگ احتمالا به‌دنبال برنامه‌ریزی و راه‌حلی برای حل این مشکل است.

به‌نقل از گیزموچاینا و براساس گزارش گلکسی کلاب، گلکسی A53 در دو نسخه با تراشه‌‌های مختلف پشتیبانی خواهد شد. سامسونگ علاوه‌بر نسخه‌ی اروپایی با شماره‌مدل SM-A536B، نسخه‌ی دوم 5G را با شماره‌مدل SM-A536E نیز عرضه خواهد کرد. انتظار می‌رود مدل دوم به کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا و تعدادی از بازارهای آسیایی، ازجمله هند عرضه شود. همچنین، انتظار می‌رود یکی از این نسخه‌ها به تراشه‌ی اسنپدراگون کوالکام و دیگری به تراشه‌ی اگزینوس ۱۲۰۰ مجهز شود.

چندی پیش، نسخه‌ی آمریکایی گلکسی A53 با شماره‌مدل SM-A536U همراه با تراشه‌ی اگزینوس با شماره‌مدل s5e8825 در گیک‌بنچ فهرست شد که احتمالا اگزینوس ۱۲۰۰ آینده است.

  • گلکسی A53 سامسونگ با تراشه‌ اگزینوس ۱۲۰۰ و ۸ گیگابایت رم در گیک‌بنچ فهرست شد

گلکسی A53 سامسونگ در نسخه‌های مجهز به تراشه اگزینوس و اسنپدراگون عرضه می‌شود:طبق شایعات، گلکسی A53 آینده به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی Super AMOLED با وضوح +Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، بلندگوهای استریو، گواهی IP، حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی اشاره کرد. گلکسی A53 احتمالا در سه‌ماهه‌ی اول یا دوم سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد.