23
دسامبر

نمایشگر DualUp ال جی با نسبت تصویر ۱۶:۱۸ معرفی شد

نمایشگر DualUp ال جی با نسبت تصویر ۱۶:۱۸ معرفی شد

ال‌ جی اولین نمایشگر عمودی جهان با نسبت تصویر منحصر‌به‌فرد ۱۶:۱۸ را معرفی کرد. ابعاد عجیب‌و‌غریب این نمایشگر، فضایی مشابه دو مانیتور ۲۱٫۵ اینچی دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

ال جی قبل از برگزاری رویداد CES، دو نمایشگر حرفه‌ای جدیدش را رونمایی کرد که یکی از آن‌ها نسبت تصویر بسیار منحصر‌به‌فردی در‌اختیار کاربران قرار می‌دهد. مانیتور DualUp ال جی نمایشگری با رزولوشن ۲۶۵۰ در ۲۸۸۰ و نسبت تصویر ۱۶:۱۸ است که با هدف بهبود انجام هم‌زمان کارها و خلاقیت بیشتر عرضه می‌شود.

ال جی این نمایشگر را Square Double QHD نامیده است؛ چراکه هنگام استفاده از پنل بزرگ مربع‌شکل آن، به‌نظر می‌رسد که دو نمایشگر ۲۱٫۵ اینچی روی یکدیگر قرار داده شده‌اند. به‌گزارش digitaltrends، شدت روشنایی مانیتور جدید عمودی ال جی ۳۰۰ نیت و کنتراست آن ۱۰۰۰:۱ است و از HDR10 پشتیبانی می‌کند.

DualUp ال جی برای کاربرانی گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شود که برای کارشان از چند صفحه‌نمایش استفاده می‌کنند؛ زیرا استفاده از دو نمایشگر در‌کنار‌هم و چرخاندن سر برای انجام کارها، می‌تواند باعث ایجاد درد و ناراحتی در قسمت گردن شود. این نمایشگر ارگونومیک فضای کمتری هم اشغال کند و همراه با پایه‌ی Ergo ال جی عرضه می‌شود تا بتوان آن را به هر نوع میزی متصل کرد.نمایشگر DualUp ال جی با کاهش حرکات سر از پهلو به پهلو، از ایجاد درد در ناحیه گردن کاربران کمک می‌کند

نمایشگر جدید ال جی با شماره‌مدل 28MQ780 معرفی شده است و ۹۸ درصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و درواقع نمایشگری ۲۷٫۶ اینچی با شدت روشنایی ۳۰۰ نیتی و کنتراست ۱۰۰۰:۱ است. این محصول از HDR10 پشتیبانی و از یک پورت USB-C برای انتقال برق ۹۶ واتی استفاده می‌کند.

  • ال‌جی اولین لپ‌ تاپ گیمینگ خود را با نام UltraGear 17G90Q معرفی کرد

DulaUp به بلند‌گوهای استریو دوگانه ۷ واتی مجهز است و طراحی بدون حاشیه‌ای دارد که برای آن ظاهری امروزی به‌ارمغان می‌آورد. جزئیات مربوط به قیمت و عرضه‌ی این نمایشگر هنوز فاش نشده است و ال جی آن را در رویداد CES سال جاری رونمایی خواهد کرد.

نمایشگر دیگری که به‌همراه DualUp معرفی می‌شود، مدلی از نمایشگر‌های ۳۲ اینچی UltraFine ال جی است که اولین‌بار از تکنولوژی پنل Nano IPS Black بهره می‌برد و با حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیتی و کنتراست ۲۰۰۰:۱ می‌تواند رنگ‌ها را به‌طور طبیعی نمایش دهد.