20
دسامبر

شاید دوربین اصلی گلکسی اس 22 اولترا امکان ثبت تصاویر ماکرو را ارائه دهد

شاید دوربین اصلی گلکسی اس 22 اولترا امکان ثبت تصاویر ماکرو را ارائه دهد

شاید دوربین اصلی گلکسی اس 22 اولترا امکان ثبت تصاویر ماکرو را ارائه دهد:شاید دوربین اصلی گلکسی اس 22 اولترا امکان ثبت تصاویر ماکرو را ارائه دهد:شایعه‌ی جدید منتشر شده درمورد پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۲۲ اولترا حاکی از آن است که دوربین اصلی این محصول احتمالا امکان ثبت تصاویر ماکرو را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

براساس یک شایعه‌ی جدید، دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا (یا گلکسی اس ۲۲ نوت) سامسونگ از نظر عدد مگاپیکسل تفاوتی با نسل قبلی این محصول یعنی گلکسی اس ۲۱ اولترا نخواهد داشت. البته دوربین نسل جدید پرچم‌دار غول فناوری کره‌ی جنوبی، احتمالا جزو بهترین دوربین‌های موجود روی گوشی‌های هوشمند خواهد بود.

به گزارش فون‌آرنا، براساس خبرها و شایعاتی که تاکنون در دسترس قرار گرفته است، انتظار داریم گلکسی اس ۲۲ اولترا از سیستم دوربین چهارگانه بهره ببرد. این ماژول دوربین شامل یک حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود که درواقع نسخه‌ی بهبود یافته‌ی حسگر HM3 است. در کنار دوربین اصلی شاهد یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض مثل دوربین فوق عریض گلکسی اس ۲۱ اولترا خواهیم بود. علاوه‌بر این، یک دوربین جدید پریسکوپی ۱۰ مگاپیکسلی سونی با قابلیت بزرگ‌نمایی ۱۰ برابری و یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی دیگر با قابلیت بزرگ‌نمایی سه برابری، سیستم دوربین اصلی گلکسی اس ۲۲ اولترا را تکمیل خواهد کرد.

اولین سری دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ایزوسل HM1 سامسونگ، عملکرد خیره‌کننده‌ای ارائه نداد. البته این حسگر در گلکسی اس ۲۱ اولترا بهبود داده شد اما به‌نظر می‌رسد گلکسی اس ۲۲ اولترا همان دستگاهی خواهد بود که از پتانسیل‌های واقعی این دوربین بهره خواهد گرفت.

  • سامسونگ پتنت گوشی هوشمند جدیدی را با قابلیت تا و رول شدن ثبت کرد
  • چه انتظاری از آینده گلکسی نوت در سری گلکسی اس ۲۲ اولترا و پس از آن داشته باشیم

یکی از لودهندگان معروف خبرهای فناوری به‌نام آیس‌یونیورس قبلا اعلام کرده بود حالت ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی اس ۲۲ اولترا تصاویر باکیفیت‌تری ثبت خواهد کرد و درواقع جزئیات تصاویر این گوشی نسبت به نسل قبلی پرچم‌داران سامسونگ بیشتر خواهد بود. ظاهرا این حالت بهبود کیفیت تصویر برپایه‌ی هوش‌مصنوعی کار می‌کند که باعث شده است جزئیات، رنگ‌ها و روشنایی در تصاویر بهتر ثبت شود. این افشاکننده برای ادعای خود تصاویر ثبت شده با دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا را نیز در اختیار دارد اما اعلام کرده است بنا به دلایلی فعلا نمی‌تواند این عکس‌ها را منتشر کند.

افزون‌بر این، وب‌سایت کره‌ای ITmaterial به تکه کدهایی دست یافته است که ظاهرا نشان می‌دهد گلکسی اس ۲۲ اولترا یک ویژگی شبیه به حالت ماکرو ارائه خواهد داد که امکان ثبت تصاویر از سوژه‌هایی در فاصله‌ی بسیار نزدیک را فراهم می‌کند.

این قابلیت Detail enhancer (افزایش دهنده جزئیات) نام دارد و در اپلیکیشن دوربین پیش‌فرض این گوشی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. با توجه به این مورد، احتمال دارد این قابلیت بعدا با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای سایر گوشی‌های سامسونگ که از این دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برند نیز در دسترس قرار گیرد.

اگرچه گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مدل اولترا این خانوده مجهز نخواهد شد، اما انتظار می‌رود سامسونگ از دوربین‌های جدید یا حداقل بهبودیافته در این دو مدل بهره ببرد.