25
نوامبر

کامپیوتر Lenovo AIO520 با صفحه نمایش ۲۳٫۸ اینچی

کامپیوتر همه کاره Lenovo AIO520 با صفحه نمایش ۲۳٫۸ اینچی در چین عرضه شد

کامپیوتر Lenovo AIO520 با صفحه نمایش ۲۳٫۸ اینچی:لنوو کامپیوتر همه‌کاره Lenovo AIO520 خود را با صفحه‌نمایش ۲۳٫۸ اینچی و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم در چین عرضه کرد.

لنوو کامپیوتر همه‌کاره (All-in-One) جدید خود را در بازار چین عرضه کرده است. این دستگاه که Lenovo AIO520 نام دارد، در رنگ‌های سفید و مشکی به فروش می‌رسد. می‌توان همین حالا محصول مذکور را با قیمت ۵۴۹۹ یوان (تقریباً ۸۶۰ دلار) ازطریق JD.com پیش‌خرید کرد.

به‌گزارش گیزموچاینا، لنوو AIO520 جدید از صفحه‌نمایش ۲۳٫۸ اینچی Full HD برخوردار است که وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، ۷۲ درصد گستره رنگ NTSC و زاویه دید ۱۷۸ درجه را ارائه می‌دهد. به‌لطف حاشیه‌های باریک ۲ میلی‌متری، نسبت صفحه‌نمایش به بدنه این دستگاه ۹۶ درصد است.

در بالای نمایشگر، وب‌کم 720p قرار دارد که با میکروفون‌های کاهش‌دهنده‌ی نویز دوگانه همراه شده تا تأثیرات محیط اطراف را به‌طور مؤثر کاهش دهد. این دستگاه از کاهش نویز هوشمند یک‌طرفه و همه‌جانبه پشتیبانی و از شفاف‌بودن ارتباط صوتی اطمینان حاصل می‌کند.

AIO520 لنوو
8

سهم شرکت‌ها از فروش نوت بوک در بازار آمریکا؛ اچ‌پی، دل و اپل در سه جایگاه نخست

لنوو AIO520، از پردازنده‌ی نسل یازدهم اینتل Core i5-11320H بهره می‌برد که با استفاده از فرایند ۱۰ نانومتری ساخته شده و چهار هسته و هشت رشته دارد و حداکثر سرعت کلاک آن ۴٫۵ گیگاهرتز است.

همچنین، این دستگاه به گرافیک یکپارچه Intel Iris Xe با عملکرد بالا و ۹۶ واحد پردازش جریان داخلی با عملکرد نزدیک به MX450 مجهز است. کامپیوتر جدید لنوو ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD نیز دارد. قسمت پایینی کامپیوتر با محفظه‌ی هارددیسک قابل‌حمل طراحی شده است که با استفاده از آن می‌توان به‌سرعت هارددیسک‌های ۲٫۵ اینچی را بدون نیاز به هیچ ابزاری وارد و خارج کرد.

کامپیوتر Lenovo AIO520 با صفحه نمایش ۲۳٫۸ اینچی:همچنین، AIO520 از سیستم صوتی سفارشی‌سازی‌شده‌ی هارمن کاردون بهره می‌برد. چهار پورت USB-A، یک پورت HDMI و یک پورت RJ45 نیز برای Gigabit Ethernet در نظر گرفته شده است. لنوو می‌گوید طراحی این کامپیوتر همه‌کاره جدید AIO520 دوستدار محیط‌زیست است و از مواد دارای گواهی سبز اتحادیه‌ی اروپا استفاده می‌کند.