21
نوامبر

Sponsored Messages؛ ابزارتلگرام برای انتشار تبلیغ

 Sponsored Messages؛ ابزار جدید تلگرام برای انتشار تبلیغ در کانال‌ها

Sponsored Messages؛ ابزارتلگرام برای انتشار تبلیغ:تلگرام در حال آزمایش قابلیت پیام‌های حمایت‌شده، ابزاری برای تبلیغ کانال‌ها و ربات‌ها است.

تلگرام در حال دریافت ویژگی جدیدی به نام Sponsored Messages است که به هر کسی اجازه می‌دهد کانال یا ربات خود را تبلیغ کند. پیام‌های حمایت‌شده در کانال‌های عمومی با حداقل هزار عضو نمایش داده می‌شوند؛ ولی تنها می‌توان در آن‌ها از ۱۶۰ کاراکتر استفاده کرد. این پیام‌های تبلیغاتی براساس موضوع کانال‌های عمومی در آن‌ها به‌نمایش در‌می‌آیند.

به‌گزارش گیزموچاینا، تلگرام مانند همیشه بر حریم خصوصی تأکید و بیان می‌کند که هیچ‌کدام از اطلاعات کاربران برای نمایش تبلیغات استخراج یا تجزیه‌و‌تحلیل نمی‌شود. همچنین، گفته می‌شود تمام کاربران عضو کانال خاصی در تلگرام پیام‌های حمایت‌شده یکسانی را مشاهده می‌کنند. در چت‌ها نیز هیچ تبلیغی نشان داده نمی‌شود و پیام‌های تبلیغاتی در لیست چت یا چت‌های خصوصی یا گروه‌های شما ظاهر نخواهند شد.

قابلیت پیام های حمایت شده تلگرام

تلگرام یک سرویس حق اشتراک برای حذف تبلیغات ارائه خواهد کرد

تلگرام امیدوار است این ابزار بتواند نیاز به ارسال تبلیغات به کانال‌ها در قالب پیام‌های معمولی را رفع کند و باعث شود محیط تبلیغاتی این پیام‌رسان کاربرپسند‌تر شود و شلوغی کمتری داشته باشد. البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که ویژگی پیام‌های حمایت‌شده تلگرام هنوز در حال آزمایش است؛ بنابراین، برای همه در‌دسترس نیست.

تلگرام در بیانیه‌ای اعلام کرد:

Sponsored Messages؛ ابزارتلگرام برای انتشار تبلیغ:هنگامی که این قابلیت به‌طور کامل راه‌اندازی شد و به تلگرام اجازه داد هزینه‌های اصلی خود را پوشش دهد (مانند تجهیزات و مراکز داده‌ای که ادمین‌های کانال برای ارائه‌ی محتوای خود به صدهامیلیون کاربر ما استفاده می‌کنند)، قصد داریم درآمد خود را با ادمین‌هایی تقسیم کنیم که پیام‌های تبلیغاتی در آن‌ها به‌نمایش درآمده است؛ زیرا این کار منصفانه است.