13
نوامبر

قابلیت تبدیل متن به گفتار به Reels اینستاگرام اضافه می‌شود

 قابلیت تبدیل متن به گفتار به Reels اینستاگرام اضافه می‌شود

قابلیت تبدیل متن به گفتار به Reels اینستاگرام اضافه می‌شود:اینستاگرام برای رقابت با تیک تاک و با توجه به محبوبیت قابلیت‌ تبدیل متن به گفتار و افکت‌های صوتی در میان کاربران تیک تاک، این دو قابلیت را به قسمت Reels پلتفرم خود اضافه می‌کند.

اینستاگرام از همان زمانی که Reels را به پلتفرم خود اضافه کرد، به وضوح کاربران تیک تاک را هدف قرار داده بود و امیدوار بود بتواند توجه این کاربران را جلب کند.

در همین راستا، این پلتفرم اکنون دو ویژگی محبوب تیک تاک، تبدیل متن به گفتار و افکت‌های صوتی را نیز به قسمت Reels خود اضافه کرده است، به این امید که شاید بتواند توجه آن دسته از افرادی که به خاطر نبود این دو قابلیت در اینستاگرام، تیک تاک را انتخاب کرده بودند، به خود جلب کند.

در قابلیت تبدیل متن به گفتار، صدایی رباتیک برای ویدیوها اضافه شده است.

reels

به گزارش engadget، با استفاده از این قابلیت کاربر می‌تواند برای خواندن متنی که برای ویدیوهای خود در Reels می‌نویسد، صدای رباتیکی انتخاب کند.

این صدا را می‌توان قبل از ارسال ویدئو از بین دو گزینه موجود در قسمت حباب متنی گوشه پایین صفحه سمت چپ انتخاب کرد.مقاله‌های مرتبط:

رباتیک بودن صدای این قابلیت، از نکات جالب و خنده‌داری است که باعث افزایش محبوبیت آن می‌شود.

اینستاگرام علاوه بر تبدیل متن به گفتار، امکان استفاده از افکت‌هایی صوتی را نیز برای Reels فراهم کرده است. کاربران با استفاده از این افکت‌های صوتی می‌توانند صدای دلخواه خود را از میان گزینه‌های موجود انتخاب کنند.

قابلیت تبدیل متن به گفتار به Reels اینستاگرام اضافه می‌شود:این افکت‌های صوتی شامل افکت صدای خواننده، غول، ربات یا فردی است که گاز هلیوم استنشاق کرده‌ است. دو ابزار صوتی جدید Reels عرضه شده‌اند و کاربران حالا می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.