25
اکتبر

ارسال پیامک به گوشی از طریق لپ تاپ

ارسال اس ام اس از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ

ارسال پیامک به گوشی از طریق لپ تاپ:اگر به دنبال روش‌هایی هستید که با استفاده از آن‌ها بتوانید از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ خود اس ام اس تایپ کرده و برای دوستانتان ارسال کنید، این مقاله راهنمایی مناسبی برایتان محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم که به معرفی 4 برنامه به منظور ارسال اس ام اس از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ارسال اس ام اس از طریق کامپیوتر

اارسال پیامک به گوشی از طریق لپ تاپ:گرچه این روزها با گسترش استفاده از اپلیکیشن‌های پیام رسانی همچون تلگرام، واتساپ و غیره تمایل افراد به منظور ارسال پیامک یا اس ام اس (SMS) کاهش یافته اما همچنان برخی از افراد بنا به دلایل خاصی از ارسال اس ام اس استفاده می‌کنند. تا چند سال پیش ارسال اس ام اس تقریبا فقط از طریق گوشی‌ها و تبلت‌های پشتیبانی کننده از سیم کارت امکانپذیر بود، اما طی چند سال اخیر اپلیکیشن‌ها یا برنامه های متعددی ارائه شده‌اند که آزادی عمل بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند! به عنوان مثال دسته‌ای از این برنامه ها، کاربر را قادر می‌کنند تا از طریق کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود برای دوستانشان پیامک یا اس ام اس ارسال نمایند.

اما در بین سیر عظیمی از برنامه های مختلفی که با این هدف طراحی و عرضه شده‌اند، کدامیک از آن‌ها می‌توانند بهترین انتخاب ممکن باشند؟ ما در این مقاله قصد داریم که 4 نمونه از بهترین این نوع برنامه ها به منظور ارسال اس ام اس از طریق کامپیوتر را به شما عزیزان معرفی کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نام برده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید

برنامه AirDroid

ارسال اس ام اس از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ

برنامه AirDroid یا ایردروید یکی از شناخته‌شده‌ترین و بهترین برنامه هایی است که امکان ارسال اس ام اس از طریق کامپیوتر را فراهم می‌کند. این برنامه قابلیت‌های مدیریتی بسیار جالبی را در اختیارتان قرار می‌دهد و یک پل ارتباطی باکیفیت و جامع مابین گوشی و کامپیوتر شما ایجاد می‌کند. به منظور ارتباط برقرار کردن مابین کامپیوتر و گوشی خود از طریق برنامه AirDroid هیچ نیازی به اتصال کابل‌هایی واسط وجود ندارد و تعامل مورد نظر از طریق شبکه وای فای صورت می‌پذیرد. با استفاده از برنامه محبوب AirDroid علاوه بر امکان ارسال اس ام اس از طریق کامپیوتر می‌توانید به رد و بدل فایل، محتوای بکاپ و غیره هم بپردازید. نسخه رایج این برنامه به طور رایگان عرضه شده اما نسخه‌ای از آن که تحت عنوان پریمیوم (Premium) شناخته می‌شود، به منظور استفاده هزینه سالیانه ناچیزی را در بر خواهد داشت. شما به منظور ارسال اس ام اس از طریق کامپیوتر با استفاده از برنامه AirDroid نیازی به خرید نسخه پریمیوم آن ندارید.

برنامه Join

برنامه Join یک ابزار نسبتا جدید است که با کیفیت بسیار عالی عمل کرده و امکان ارسال اس ام اس از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ را فراهم می‌کند. استفاده از این برنامه هم هیچ پیچیدگی خاصی را به همراه ندارد. شما آن را بر روی گوشی خود نصب می‌کنید و سپس افزونه آن را در مرورگر کامپیوتر یا پ تاپ نصب کرده و به این صورت ارتباط مابین گوشی و کامپیوترتان را برقرار می‌سازید. برنامه Join به نوعی مرورگر کامپیوتر یا لپ تاپ شما را به ابزار کنترل گوشی هوشمندتان تبدیل می‌کند. متاسفانه برای دانلود و استفاده از برنامه Join باید هزینه مشخصی پرداخت شود، اما این برنامه شامل مدت استفاده آزمایشی 30 روزه است که هزینه‌ای را در بر ندارد.

برنامه MightyText

ارسال اس ام اس از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ

برنامه MightyText هم یکی دیگر از بهترین برنامه هایی محسوب می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید نسبت به ارسال اس ام اس از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ خود وارد عمل شوید. این برنامه از نمایش نوتیفیکیشن و ارسال MMS هم پشتیبانی می‌کند و حتی اگر شارژ باتری گوشی هوشمندتان کم شود، هشدار مربوط به آن بر روی صفحه نمایش کامپیوتر یا لپ تاپ شما نمایش داده می‌شود. برنامه MightyText در شرایطی که حداکثر 250 اس ام اس یا پیامک را در ماه ارسال کنید هیچ هزینه‌ای را به همراه ندارد، اما اگر تعداد اس ام اس های ارسالی شما از مرز 250 عدد در ماه عبور کند، ملزم به پرداخت هزینه خواهید بود و باید نسخه پرو یا پیشرفته (Pro) این برنامه کارآمد را خریداری کنید. بنابراین برنامه MightyText هم یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان به منظور ارسال اس ام اس از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی سامسونگ تعمیرات موبایل

برنامه Pushbullet

ارسال اس ام اس از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ

ارسال پیامک به گوشی از طریق لپ تاپ: آخرین برنامه‌ای که آن را به عنوان یکی از بهترین برنامه های موجود به منظور ارسال اس ام اس از طریق کامپیوتر معرفی می‌کنیم، برنامه Pushbullet نام دارد. این برنامه هم علاوه بر ارسال پیامک از قابلیت‌های دیگری همچون اشتراک گذاری فایل و نمایش نوتیفیکیشن هم پشتیبانی می‌کند. روند استفاده از برنامه Pushbullet هم مشابه با برنامه Join است، بنابراین آن را در گوشی یا تبلت مقصد نصب نموده و در مرورگر کامپیوتر یا لپ تاپ خود افزونه اختصاصی آن را نصب می‌نمایید. نسخه رایگان برنامه Pushbullet هم دارای محدودی ارسال 100 پیامک و محدودیت حجمی خاصی است، اما اگر تمایل داشته باشید که این محدودیت را دور بزنید، می‌توانید نسخه پرو (Pro) آن را خریداری کنید. برنامه Pushbullet کیفیت عملکرد عالی دارد و بی‌شک در حال حاضر یکی از بهترین برنامه های موجود به منظور ارسال اس ام اس از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ محسوب می‌شود.